Inlägg från: Längtande Lina |Visa alla inlägg
  • Längtande Lina

Vintermammor fr Västerås 3

*lämnar ett avtryck*

Fast i natt måste jag erkänna att jag trodde att jag skulle missa lunchen...har haft så ont i magen till och från....vet inte om det är värkar eller ej! Vet ju inte hur dem ska kännas.. Förvånad Men jag fick i alla fall som kraftig mensvärk blandat med sådan magont man får om man är dålig i magen typ... satt i ett tag, sedan försvann det...sen kom det tillbaka igen... Så där höll det på mellan 01.00 och 06.00, men nu är det lugnt igen!!!! Så vi ses till lunchen.....

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Grattis till Fabian Sol och Bad, ser fram emot att få se bilder på det lilla underverket!!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Tack tjejer för en trevlig lunch idag... Ser fram emot nästa gång vi träffas....men hoppas innerst inne att det dröjer ett tag nu Skrattande För nu är det väl dags för mig att föda snart kan man tycka!!!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Flyttar fram senaste fika listan... även om jag hoppas att jag inte kan komma då

Fika fredag 1/12
    En solstråles mamma
    Lotta(Deighton)
    Lina (längtande Lina)

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

*lämnar ett avtryck*

Pizzan verkar inte ha hjälpt!!!!

Deighthon, har haft lite "värkar" eller vad det nu är i natt också...men bara mellan 2 - 5 ungefär...och kanske 3 ggr/timme... Sen 1 gång i timmen fram till 8.00 ungefär...Sen har det varit lugnt igen....Så det verkar som om Lille Skutt gärna stannar ett tag till!!!! Det gick bra hos bm, hon mätte bara magen (som var samma mått osm sist) och så lyssnade hon på hjärtljuden och kollade mitt tryck. Sen var det bara att gå hem igen..... Hon sa att jag skulle ringa Spec MVC på torsdag, om inget hade hänt, för att boka en tid till på måndag den 4/12....Men jag hoppas verkligen att han har kommit ut till dess!!!!!!!!!!!

Valaina, det är nog ingen idé jag bestämmer vart och när vi ska fika på fredag, helst vill jag ju vara på BB då

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Lillen, åh vad kul att höra Nu måste det ju verkligen vara min tur nästa gång......

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Lillen, mmm du har ju erfarenhet av att gå och vänta...Hur många dagar blev det allt som allt innan Melvin kom ut?

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Ok, jag har ju gått över 9 dagar nu, så jag tycker att det räcker! Men har man otur kan man ju få gå över i 21 dagar....så jag kan få vänta ett tag till!!!

Det är väl förstås bra att inget hände idag, för min man är i Sthlm och jobbar hela dagen till kl 18.00...

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Tror att en bit av slemproppen gick nu *hoppas* Det var vitt, slemmigt och en blodsträng i mitten... Eller hur jag nu ska förklara.....

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Smilla, ja jag hoppas jag med... Men det kan ju dröja länge efter att slemmisen har gått också.... Så jag ska väl inte hoppas för mycket

Kram Lina, BF 19/11 2006
Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3