• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • babycat

Grattis cella, nu är man ju riktigt avis....

Själv är man på BF+2 och inga som helst känningar här heller, börjar bli lite drygt nu när alla frågar minst en gång om dan om det har hänt nåt. Kan knappt gå för fogarna

Valaina: jag pumpade med sonen och jag hade först en sån man fick låna hem från BB som man kunde göra om till en handpump och den var faktiskt bättre än Avent Isis då jag köpte en sån också...jag fick det aldrig att rinna till ordentligt med Aventen men det kan ju ha varit för att jag gjorde nåt fel. Har förstått att det krävs lite "pill" innan man får till det...nackdelen är att det är så många grejjor att diska efteråt.
    Om man inte får någon mjölk att rinna till så kan man prova att ta bort den där plastgrejen som ska massera bröstet...

• Trikarn

Här sitter7står jag med värkar 11min emallan sedan 15 tiden..tagit alvedon men det hjäkpte inte..så de kanske'r på riktigt denna gången...

• Mi Amore

Trikarn: hoppas det är på kan du ge mig lite värkar också? Du kan få min adress

• babycat

Trikarn: släng över lite värkar till mig också

• Längtande Lina

Trikarn, spännande! Håller tummarna att det är på G...

Mamma till underbara Milton, 061203
  • Deighthon

Babyontheway - Grattis till sonen!

Trikarn - Håller tummarna för dig!!!

• Trikarn

Ser att ni håller tummarna..själ började jag storböla förut då jag lixom ångrat mig...Korall är så dålig så jag vill bara knipa igen benen..Tyvärr så fungerar det juh inte så riktigt...

Men samtidigt..kan hoppas på att det går fort så att gubben slipper vara hemifrån så länge o kan åka hem fort till min lilla sjukling...

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3