• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • atelli

Tänkte höra om det är nån av er som kan ryska eller lettiska? Eller om ni känner nån som gör det?

Vi har ett fadderbarn i Riga och hans mamma är ryska. De kan ingen eller minimalt med engelska så det är lite svårt att kommunicera. De känner nån som översätter men det verkar att det tar lite tid innan de får våra brev översatta.

• Valaina
    Atelli--> Jag har en bekant från Riga. Vill du ha hennes nummer? Eller ska jag ringa henne och kolla om hon vill ställa upp som tolk?
    Minja och Elis mamma
  • Valaina

Alltså hon bor här i Sverige , träffade en av mina kompisar, blev kär och flyttade hit...

Minja och Elis mamma
  • babycat

Alltså angående att någon vabbar för N när vi är inne på förlossningen...Det är inte av de tio pappadagarna man måste "skänka"?

• Deighthon

En solstråles mamma - Jag blev klippt under förlossningen med Liam och hade jätte ont efteråt.Den här gången blev jag ej klippt(utan sprack)och då läkte jag super snabbt.Jag minns inte hur länge jag hade ont när jag fått Liam men jag vet att det var mycket värre än den här gången. Hoppas du läker snabbt,det är hemskt att ha så där ont!!!!

• jordnöten

En solstråles mamma: Jag blev klipppt med Albin och hade ont och problem länge efteråt. Tar lä'ngre tid att läka klipp än vanlig sprickning. Visserligen tog det väl extra låpng tid för mitt klipp att läka eftersom stygnen sprack upp efter ett par dagar. Tyvärr hade jag ont långt efter läkningen också...men hoppas att du slipper det i alla fall.

• Smilla 78

Fy vad jag är trött idag, känns som jag blivit tröttare varje dag den här veckan fast jag sover jättebra på nätterna.
    Hade en blodblandat flytning i fredags och slemmisen sleppte i måndags, hade flera stycken blodblandade flytningar igår. Dessutom har jag konstant molande värk i magen och ryggslutet som blir värre till och från.
    Det bara måste vara på G nu, orkar inte vänta längre.

Vi får en kille 21 februari
  • oskarzakknikkis mamma

har alla fått utom jag????

• Trikarn

närå..är tyvärr fortfarande tjock..*suck*

• oskarzakknikkis mamma

Trikarn

Vad kul att höra! när ska du ha??

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3