lillnickan: GRATTIS till sonen
Cella: Spännande med slemproppen. Tråkigt att grabben är sjuk. Det var ju så det blev för mig...värkarna startade samma natt som jäntan fick 40 graders feber och var jätte risig. Hade själv just blivit frisk från en veckas feber/förkylning. Jag tog nattpasset med jäntan och det fick jag ångra. Så försök låta killen din ta grabben på nätterna om han nu är orolig och ledsen då. För om din förlossninge är på G så är det väääldigt viktigt att vara utvilad!!!
Är det någon här inne som blivit klippt under förlossningen?
Jag blev ju både klippt och sprack. Har så himla ont så det är en plåga att sitta och stå och att gå på toa såklart. Undrar hur lång tid det tar innan man åtminstonne kan sitta och stå med endast "obehag" och inte värk som nu? Är så fruktansvärt uttråkad här hemma och det är skit trist att inte kunna ta sig någonstans. Kan ju inte köra bil och om jag skulle kunnat det så kan jag ju ändå inte sitta på något café eller ens gå till caféet utan att plågas ihjäl d.v.s.
Skulle ju äta järntabletter också eftersom förlorade lite för mkt blod men de struntar jag blankt i nu. Blir ju jätte hård i magen trots trycker i mig katrinplommon...och det är INTE skönt att gå på toa då
Sedan undrar jag en till sak:
Bebisfotograferingen på bb, är den borttagen? Tyckte det stod något om att den upphört?
Skickar man in bilder själv till VLT och V-åsaren då eller hur gjorde ni andra?