• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • Mi Amore

Idag har jag varit hos bm. Ojojoj va hon har vuxit! Innan har hon vuxit 4cm på 5 veckor, 2cm på 3veckor, 1.5cm på 2 veckor och nu 3cm på 2 veckor! Dubbelt så mycket! Bm sa att det brukar sluta växa nu, men men bra att hon inte krymper iall fall

• LillSkruttet
    Mi Amore: *hihi* ja, det är tur att hon inte krymper, absolut!

Imorse hade jag en tjock gul flytning, väldigt slemmig. Misstänker att det var lite slempropp som lossnade. Hoppas att den bara återbildas, så det inte kör igång för tidigt! Förvånad Finns det inte utrymme för i tidsplaneringen av renoveringen.....Flört
    BF 15 mars 2007
  • lillnickan

Hallo brudar!!!
    Har inte varit här inne på ett tag.... Tänkte bara berätta att jag den 2 januari fick en "liten" kille, 4504g o 53 lång. Det har varit en liten omställning =) roligt men jobbigt. Lilla Alwin har haft ont i magen och därför varit mkt kinkig.... Jag tror dock att det börjar styra upp sig nu =)
    Ha d bra alla....

• jordnöten

Lillnickan: Kul att höra ifrån dig! Det var ett tag sen man såg dig på tråden....Grattis till sonen!!! Fint namn! Hoppas ni mår bra.

• Smilla 78

Grattis lillnickan!

Vi får en kille 21 februari
  • Längtande Lina

Lillnickan, kul att höra från dig...Jag hade hört från annat håll att du hade fått Men alltid kul att se dig i tråden! GRATTIS till lillkillen!!!!

Mamma till underbara Milton, 061203
  • Flink

Lillnickan: Grattis till lilla killen! Tråkigt att han haft ont i magen, hoppas det blir till det bättre snart!

LillSkruttet: Det låter lite likt  slempropp....Flört Bebis vill kanske ut inom kort? Vilken vecka är du i nu?

Alla kan inte och somliga vill inte. Så är det bara.
Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3