• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • Deighthon

Smilla78 - Då är det nära nu.....vad spännande! Ska bli så kul att höra vad ni februari-mammor får!!!

Har varit på stan i 5 timmar idag och shoppat loss.....fasen vad det är kul att unna sig själv!!(det blev allt lite till barnen också...det blir det ju alltid!).Tilly sov som en ängel och vaknade bara 1 gång för att ammas!

• Längtande Lina

Deighthon, härligt att shoppa loss Det skulle jag också vilja göra...ska ju till Marieberg på fredag, så det kanske blir lite shopping då!!!!

Mamma till underbara Milton, 061203
  • Cella

Babyontheway: Ingen bebbe här heller, jag har bf 15/2.

Babycat: Nej,det är inte pappadagarna du behöver skänka. Inte som jag förstår det hela. Men ring FK och hör.

Smilla 78: Snart smäller det, lycka till!

• Mi Amore

Smilla: åhh då får du säker snart Jag vill också!

Babyontheway: nedå det finns fler som väntar.... 26 februari men jag kommer väl få gå över flera veckor då jag inte har nå känningar alls.

• oskarzakknikkis mamma

suck... man känner sig som den enda gravida kvar i världen när man går så här! skratt.....

hoppas allt e bra med er alla!!!

• Mi Amore

Lillskruttet: ne sluta nu, jag vill inte få sist! Jag kommer säker få gå över 3veckor! bläää jag vill ju ha henne nu!

• Aran

Guud Annie har inte sovit knappt något idag. Vad beror det på? Hon har slumrat in några gånger men vaknar snart igen. Stackarn, nu har hon slumrat till IGEN och hon gnyr lite.. Varför kan hon inte sova???

• Aran

Trikarn

Vad är det för bok`?

Nu verkar hon äntligen somnat in..

• Trikarn

Aran. det är en bok om barnets utvecklingperioder..hade inte överlevt utan den..då visste man att det var en "period" och att det skulle gå över...visst man slet hår, men man kunde rabbla inombords "en period, en period,en period" helt suverän!!

Ska rota fram den faktiskt, ligger i ngn låda o skrotar..men den lär väl behövas nu igen

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3