Inlägg från: Längtande Lina |Visa alla inlägg
  • Längtande Lina

Vintermammor fr Västerås 3

Cella, spännande att slemisen har gått... När är du beräknad? Vad jag vet så kan det ta upp till några veckor innan bebben kommer...Men för vissa kommer ju bebben samma dag som slemmisen går... *spännande*

Mamma till underbara Milton, 061203
  • Längtande Lina
    Valaina och Lillen, tack för en trevlig stund på stan
    Bussen var knökfull när jag skulle hem...tog 30min att åke hem för det var så mycket folk som skulle på och av...och tyvärr så hade jag fått en sådan huvudvärk då....så det var inte roligt! När jag kom hem hade huvudvärken utvecklats till migrän...inte så kul när Fredrik kom hem sent just idag Nu har i alla fall migränen äntligen släppt och Milton sover!!!

Imorgon ska jag till lasarettet och diskutera min hals...jag har ju en förstorad sköldkörtel som antagligen ska tas bort...få se vad dem säger imorgon! Lite otäck att operera sig i halsen tycker jag!
  • Längtande Lina

Puffar för homepartyt

Me&I party hos Lotta, 22/2 kl 19:
    Lina
    Malin

• Längtande Lina
    Lillen, ja det dumma var att jag redan hade hoppat över en buss...bara för att det var en gammal hög som jag tycker är så svår att komma på och av.....

Melvin är säkert duktig...är han bara mätt så verkar han ju vara väldigt snäll och tyst (åtminstone det jag har sett av honom)

Trevlig helg!
  • Längtande Lina

Grattis en solstråles mamma

• Längtande Lina

Atelli, usch vad jobbigt :-O JAg har absolut ingen erfarenhet och kan inte hjälpa dig, men jag ville bara säga att jag lider med dig! Det måste vara fruktansvärt jobbigt...hoppas att det blir bättre!!!

• Längtande Lina
    Valaina, har ju glömt säga att jag såg din insändare i onsdags! Bra skrivet!!!
  • Längtande Lina
    Deighthon, skönt att amningen har funkat bra på kvällarna nu... Kan ju vara bra att veta att du kan ta till ersättning ibland om det skulle behövas

Valaina, vad härligt med 3 sådana nätter... förstår att du är nöjd!

Jag blev mycket nöjd och glad i natt... Milton matades vid 20.00 igår, somnade vid 20.30 i Sura, sen åkte han bil sovandes kl 22.00 och lades i sin säng direkt när vi kom hem....sen vaknade han inte fören kl 06.00 för mat, sen sov han till kl 08.00....super skönt....
    Trots detta har han sovit mycket idag också: 1 timme på förmiddagen, 2½ timme på eftermiddagen, 2 timmar på kvällen....Sen somnade han kl 20.30 nu på kvällen.... Så vi får se hur länge han sover i natt!!!
  • Längtande Lina

Puffar för homepartyt

Me&I party hos Lotta, 22/2 kl 19:
    Lina
    Malin

• Längtande Lina
    Atelli; japp, tråden håller sig till den 5 februari...sen måste vi ha en ny att fylla med härliga inlägg
Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3