Inlägg från: Längtande Lina |Visa alla inlägg
  • Längtande Lina

Vintermammor fr Västerås 3

Deighthon, Milton var lika duktig idag Efter maten kl 20.00 så somnade han 20.30 och sov till 06.00 då han åt och somnade om till kl 08.45. Så det kändes underbart

Nu däremot så är han väldigt ledsen....men pappa ska ge han lite mat igen...när man bara har ätit 1 gång på 10 timmar så blir man kanske hungrig igen lite snabbare än vanligt!!!

Spännande med bvc och se hur stor lilla Tilly har blivit

Mamma till underbara Milton, 061203
  • Längtande Lina

Deighthon, vad skönt, förstår att du är glad över att få lite egentid!! Det är behövligt när man bara sitter och ammar annars.....

• Längtande Lina

Lillnickan, kul att höra från dig...Jag hade hört från annat håll att du hade fått Men alltid kul att se dig i tråden! GRATTIS till lillkillen!!!!

• Längtande Lina

Är det någon av er som brukar ha lite tråkigt på söndagar...eller just den här kommande söndagen specifikt????? Min man kommer ju att vara i fjällen och jag är inte så mycket för att vara själv en hel dag Jag har försökt att boka upp mig de andra dagarna men på söndagen är det tomt :-O

• Längtande Lina
    Deighthon, hur gick det på passet idag? Hade det gått bra för Paul att ge Tilly flaska? Sov hon gått när du kom hem?
  • Längtande Lina

Deighthon, syn att Tilly inte sov, men härligt att hon sov länge på natten. Och att Liam inte hade fått magsjuka!!! Kan förstå att det känns skönt att ha kommit iväg lite i alla fall och känna att det är något man skulle kunna göra varje tisdag... Synd för mig att ni får främmande på tisdag, men härligt för er med besök från vännina och guddotter

• Längtande Lina

Deighthon, härligt att shoppa loss Det skulle jag också vilja göra...ska ju till Marieberg på fredag, så det kanske blir lite shopping då!!!!

• Längtande Lina

Idag är första dagen utav 4 som jag är helt själv med Milton. Min man är ju i fjällen med jobbet... Jag har fyllt denna dagen med aktiviteter, har varit på läkarbesök med Milton och så har vi haft besök av Milla-B och hennes Gabriel. Så dagen har gått hyfsat fort...hoppas nu att min kära son kommer att sova lika gått i natt som igår (20 - 06, sen 06.30 - 08.00). Måste ju erkänna att det ikväll blir första gången jag lägger Milton för natten...det har alltid min man gjort!!! Känns lite nervöst...men det ska nog gå bra, han brukar inte vara så kinkig!

• Längtande Lina
    Deighthon, Det gick bra med läggningen! Milton fick mat vid 19.45 sen lade jag honom att sova efter blöjbyte. Och 5 min senare så sov han så snällt i vaggan Så nu hoppas jag att han sover lika bra som de tidigare nätterna... (20.00 - 06.00, mat sen 06.15 - 07.30)
  • Längtande Lina
    Aran, ja Milton sover jättebra på nätterna. Det är jätteskönt och jag känner mig väldigt bortskämd *skäms nästan* Så utvilad känner jag mig nästan jämt faktiskt, men det är tur det, för han sover inte alls lika lätt på dagarna. Då måste man oftast gå med vagnen, åka bil eller gå runt, runt med honom här hemma i babybjörnen eller i ringsjalen!!
Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3