• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • LillSkruttet

LL: Vad trist att du inte kommer....men det är klart att du måste vila. Verkar vara en riktig jäkla förkylning/influensa du åkt på.

Ja, det kan ju hända att hon åker direkt. Lika bra att åka ner då, så hon slipper fika själv. Dessutom skulle väl Kronica komma idag?
    Hoppas bara sambon kan skynda på lite, han har bilen, och är påväg hem från Sthlm nu....

• Längtande Lina

Lillskruttet, oj då...ja då får vi verkligen hoppas att mannen din kommer snart
    Jag är så less på denna influensa eller vad det nu är... och för varje dag som går och jag inte blir bättre så får jag ju panik...det är ju bara 4 dagar kvar till bf Förvånad

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Jag HATAR verkligen att vara sjuk
    Vill också orka gå och fika och träffa folk!!!! Vill vara som vanligt igen utan sönder snyten näsa (som blöder hela tiden) utan sönder hostad hals och med bihåler utan snor Gnäll-Lina är på G....men jag börjar tycka synd om mig nu!!!!!

Nej, det är väl bara krypa ner i soffan igen!!!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • LillSkruttet

LL: Förstår att du lessnat på förkylningen. Hoppas verkligen att du blir piggare snart. Verkar dock konstigt att du inte blivit piggare av antibiotikan. Säkert influensavirus du drabbats av, antibiotika biter inte på virus....
    Tycker iof ändå det verkar nedrans långdraget....

Nä, nu kom sambon, så nu ska jag rusa.

Bye!

• Delphia

Smilla 78 - Grattis till killen (i förskott dock) Låter ju härligt med en sån reaktion från sin partner. hihi

LL - Hoppas du blir frisk snart. Inget kul att ha varit sjuk så inpå ditt BF. Håller tummarna att du blir frisk snarast.

Trodde jag skulle vara magsjuk idag, men slapp det... Tack vare (hoppas jag) 10 hela vitpepparkorn som jag svalde ner med vatten. Däremot trodde jag verkligen vattnet gick i går kväll... men tyvärr verkar det som även det är ett falsklarm... IGEN Det verkar som om mitt lilla pyre bara vill jäklas med oss. Det var precis som om vattnet gick men sen la det bara av. Precis som med värkarna.  Ja ja den som väntar på något gott ... brukar man väl säga eller..

Ensiffrigt i dag... 9 dagar kvar
  • jordnöten

Längtande Lina: Du borde definitivt känna dig piggare vid det här laget om kuren tar. Så tycker att du gör helt rättt att ringa imorgonbitti! Kan ju va skönt att hinna gå dit igen innan helgen. Och framför allt så behöver du få krafterna tillbaka till förlossningen! Krya på dig ordentligt!!!

• Trikarn

Åhh jag måste få ..

*!"#¤%#¤%&"#¤%&/ >Nisses!!

Inga möbler!! Igår ringde de o sa att det skulle bli sent o att det var bättre om de kom imorgon.. IDag ringer de äns inte!!!!!

• Deighthon

LL- Det är HELT ok för dig att gnälla!!! Tycker verkligen synd om dig att du fortfarande dras med denna förkylning!

Sonen är inne på 3e kvällen med 39-40 graders feber och det är inte heller roligt! Stackars liten,man får ont i hjärtat när de har ont och är sjuka!!!!
    Lär ju inte bli fika för mig fre em för han lär ju inte gå tillbaka till dagis den här vecka...

• Längtande Lina

Nej, jag lär väl också inse att det säkerligen inte blir någon fika för mig heller på fredag...som det känns nu så lär jag ju inte vara friskare då! Men man vet ju aldrig...får se vad dem säger på läkargruppen imorgon!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3