LL: Men fy så trist

Du har verkligen varit sjuk länge nu

Nu får du ta å skrämma iväg den där förkylningen. Ett litet husmorstips; Se till att ta det lugnt hemma och inte gå ut något, Gör iordning varmt vatten och häll i färskpressad citron eller citronkoncentrat (mkt) samt ha i mkt honung. Brukar alltid fungera för mig fast å andra sidan har jag aldrig haft bihålsinflammation
Delphia: Grattis till den glädjande nyheten. Måste kännas jätte skönt!!!
Deighton: Stackars liten

Lider med dig, det verkligen värker i hjärtat att se de små lida så mkt!
Candyheart: Vad betyder nökd? Annars så verkar det vara precis som "det ska vara" med din lilla dotter. De äter, skiter och sover

Jag minns att Eleonora typ hade en gång om dagen som hon var vaken och den stunden lyckades alltid timas in när jag inte fick hålla henne själv. Alltid när hade besök å dyl så jag var jätte ledsen för kände mig som en mjölk ko som bara skulle ge bebisen mat men aldrig få lära känna henne/jollra med henne. Min dotter satt i princip fast vid bröstet de första månaderna

Amningspassen kunde vara i 2h och sedan bara 1h emellan innan nästa pass på 2h amning....
HönaBöna: Köpte vår på IKEA för nu 1,5 år sedan och den kostade nog runt 370kr tror jag om inte minns fel. Diktad antikbets iaf och den finns fortfarande där.