• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • Delphia

Japp det är som starka starka magknipsattacker som kommer ganska jämnt, trodde först jag åkt på magsjukan eller något sånt men när det inte gav med sig när jag vilat en stund och tagit en lång varm dusch så anade jag lite mer ugglor i mossen så att säga.... Har nu packat väskor till både mig, min käre man, och sonen. Så nu är det bara att sysselsätta sig så gott det går. Det har inte stannat av än så jag tror det kommer hålla på nu.
    Iaf om jag ska lita på instinkten.
    Bebisen protesterar lite då när smärtan är som högst... men det gör inte så ont ännu.. Vet inte hur ont det ska göra innan man ska åka in.. Men de på förlossningen sa att jag skulle åka in när jag blev besvärad av smärtorna. Diffust ja men ganska vägledande ändå.

• Smilla 78

Fler bebisar på G, vad spännande Skrattande

Skickar krya-på-dig kramar till Liam, vad läskigt. Stackars liten

Ha en mysig helg allihop!

BF 21 februari
  • sol och bad

Smilla- kanske tis den 28 nov. passar bättre?

Knytfika kl:17.00 Datum : 23 eller 28 nov.
    Bea -sol och bad
    Lotta- Deighton
    Malin N-SMilla78

• sol och bad

Deighton- Stackas Liam , Det brukar kännas mycket bättre när man få Penicilin i sig.

• sol och bad

Delphia- Va spännande, Skriv gärna mera i kväll om du skulle orka så vi vet om bebisen e på väg på riktig. Tänker på dig.

• Lillen06

Kikar in och säger hej.. tänk vad tiden inte räcker till när man har en liten;) men det är dte värt.. hinner knappt logga in mig en gång per dag... förut satt jag vid datorn jämt..

Delphia: Hoppas det är på G nu.. en sån jobbig väntan när det är så nära.. Det är ju bara du kvar i vår föräldrargrupp nu.. det är fyra pojkar och en flicka födda i gruppen.. men jag tror nog på en liten flicka i din mage...

Var lite komiskt för vi träffade ett annat par i vår föräldrargrupp på BB och de hade också fått en Melvin dagen efter oss... populärt namn vi valtFlört

Nu ska jag mysa med min älskling, den store och se på Idol... den lille älsklingen sover gott,, (än så länge)

Kram kram

• sol och bad

Lillen- va mysig det verka vara att vara mamma . Jag längtar nu mer än någonsin.

• Lillen06

Hej!

Var upp till BB med Melvin i dag för han är så trött,, somnar gärna vid bröstet...  och de vägde honom och han har gått ner i vikt så nu måste vi ge honom mer ersättning.. En barnläkare undersökte honom och allt var bra.. hon trodde det saknades mat så nu ska det flaskmatas var fjärde timme.. Skönt att det inte var mer än så...

Träffade även Valaina och hennes lille Elis... så söt så.. Hon såg ut och må bra..

Trevlig kväll på er..

Mamma till världens sötaste Melvin...
  • Deighthon

Lillen06 - Men vad jobbigt att ni fick åka in med lillen.Men skönt att det löste sig direkt och att de talade om vad ni ska göra!
    Vad mysigt att ni träffade Malin&Elis....var det på bb eller?

• Smilla 78
    sol och bad skrev 2006-11-17 19:22:11 följande:
    Smilla- kanske tis den 28 nov. passar bättre?

Knytfika kl:17.00 Datum : 23 eller 28 nov.
    Bea -sol och bad
    Lotta- Deighton
    Malin N-SMilla78
    Det blir kanon
    BF 21 februari
Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3