• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • Längtande Lina

Deighton, på tal om inga hjärnceller... Jag hade med mig alla mina 10 julkort idag i väskan...tänkte jag skulle visa dig!!!! Men det kom jag ju på först när jag tog upp plånboken för att ta bussen hem Generad

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Deighthon

LL - Men vad trist....hade varit roligt att se!!! Jag gjorde klart alla mina i helgen när pojken var sjuk.Gjorde 40 stycken totalt under 3 tillfällen...snacka om massproduktion!!!  Om du kommer ihåg kanske du kan ta med dig dem igen på måndag?

• Längtande Lina

Deighton, ska försöka ta med dem på måndag...Borde jag väl komma ihåg Fundersam
    Oj, 40st...inte illa... Jag förstår inte när jag ska hinna göra mina resterande.... det beror väl lite på när bebben tänker titta ut... Ska ju på pysselträff på söndag om jag är hemma...så jag hoppas kunna göra ett gäng då i alla fall!!!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Tre solstrålars mamma

Jag slutade otroligt nog tidigare idag så hade kunnat luncha med er för en gångs skull. Men så hade jordnöten glömt mobiltelefonen i andra jackan så när inte fick tag i henne då lunchade jag med kurskamrater istället. Funderade på att åtminstonne kika in och se om ni kanske var där på La Pasta sedan efteråt när jag ändå var tvungen vandra på stan i 1h innan tåget hem skulle gå. Men jag fegade ur eftersom inte vet vilka av er jag träffat så vet ju inte om skulle känna igen någon. Pinsamt om det vore andra med magar man går fram till...*s*..

Nu ska jag natta lillan!
    Trevlig helg tjejer

bf 26/1-2007 (v31)
  • Deighthon

Enb solstråles mamma - Så synd! Hade varit roligt att träffa dig! Vi ska ses igen på måndag om du kan då?

Min lill-kille har precis somnat för natten.Han var rätt slut efter första dagen på dagis efter sin lunginflammation,men han hade haft såååååå roligt!!  Och skönt för mig också att få lite egentid,snacka om att man har 100 gånger mer tålamod då!

• atelli

Lägger till mej till nästa date!

Måndag 27/11 kl 11.30
    Lotta(Deighton)
    Lina (längtande lina)
    Anna (atelli)

Vad tror ni om nya pastastället Al Forno? Ligger bredvid Tusen o en natt på StoraGatan.

En solstråles mamma; klart att du skulle ha vågat dej upp på LaPasta... Du hade ju alltid kunnat trava rakt fram ifall du inte kände igen nån av oss!! Skulle va' skoj att träffa dej, vi är ju nästan grannar...!! Om du kan med på nästa lunchträff så kanske vi kan samåka?

// Anna (Säby Gård)

• Aran

Känner lite som En solstråles mamma , nu har man missat så många dejter med er, så nu vet jag inte om jag törs komma ens . Ni är väl jätte tajta å så nu..

• Deighthon

Atelli - Tack för erbjudande om samåkning på måndag men måste ta egen bil.Har utvecklingssamtal på dagis kl 13.30 så åker direkt dit efter lunchdejten! Gärna en annan gång dock!
    Al Forno blir bra,har aldrig varit där och det är alltid roligt att testa nya ställen!

Aran - Klart ni ska med om ni kan! Vi är ganska trevliga..ha..ha..

• jordnöten

Tack för trevligt lunchsällskap idag

Lägger genast till mig på nästa date!

Måndag 27/11 kl 11.30
    Lotta(Deighton)
    Lina (längtande lina)
    Anna (atelli)
    Ann-Sofie (jordnöten)

Har aldrig varit på Al forno, men det låter spännande, så det funkar bra för min del också

Aran: Klart du törs komma om du känner för det!!! Solen: Så typiskt att jag glömt telefonen

• Krofnica2002

jag vill också komma på måndag om det går bra

Måndag 27/11 kl 11.30
    Lotta(Deighton)
    Lina (längtande lina)
    Anna (atelli)
    Ann-Sofie (jordnöten)
    Almira (krofnica 2002)

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3