• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • dillon

Bea, stort grattis till Fabian! Fint namn, ett av mina favoritnamn just nu....få se om jag lyckas övertala mannen om vi får en kille! Låter som en tuff tid efter förlossningen, hoppas du mår bättre nu och att lillplutten ökar i vikt. Vi hade samma problem med Isabella, hon ville inte gå upp i början men sen vände det...

Hoppas ni har det bra alla andra som fått era små och ni som är nära bf önskar jag all lycka till!!

LL: Hoppas liten vill komma snart till dig!

Själv jobbar jag på några veckor till innan julledigheten, men sen så är det inte många veckor kvar (januari ut) innan jag stämplar in här hemma och börjar vår väntan på bebis!

Kram

• Deighthon

Trikarn - Låter toppen att ha fika/lek dejt i ert lekrum!!!

Dillon - Kan tro att du längtar efter att få gå hem nu! Men som du säger,inte långt kvar nu!

LL- Några känningar under natten????  Gick det bar hos bm?

• Smilla 78

Sol Och Bad: Vad skönt att allt gått bra och grattis till lille Fabian!!

BF 21 februari
  • jordnöten

Sol och bad: Skönt att höra ifrån dig och hur det har gått. Ska bli spännande att se bilder på lille Fabian sen. Hur stor var han när han föddes *nyfiken*?? STOOOR grattiskram!!!

• Valaina

LL, Deigton, En solstråles mamma-->På fredag, var har ni tänkt att fika? O

• Längtande Lina

*lämnar ett avtryck*

Pizzan verkar inte ha hjälpt!!!!

Deighthon, har haft lite "värkar" eller vad det nu är i natt också...men bara mellan 2 - 5 ungefär...och kanske 3 ggr/timme... Sen 1 gång i timmen fram till 8.00 ungefär...Sen har det varit lugnt igen....Så det verkar som om Lille Skutt gärna stannar ett tag till!!!! Det gick bra hos bm, hon mätte bara magen (som var samma mått osm sist) och så lyssnade hon på hjärtljuden och kollade mitt tryck. Sen var det bara att gå hem igen..... Hon sa att jag skulle ringa Spec MVC på torsdag, om inget hade hänt, för att boka en tid till på måndag den 4/12....Men jag hoppas verkligen att han har kommit ut till dess!!!!!!!!!!!

Valaina, det är nog ingen idé jag bestämmer vart och när vi ska fika på fredag, helst vill jag ju vara på BB då

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Deighthon

Valaina - Vi har nog inte sagt nåt om var vi ska ses fredag.Bestäm gärna du om du har möjlighet att komma,vore ju KANON att få se lilla Elis!!!!!

LL- Ja,men då har du ju i varje fall haft lite känningar.Jag är övertygad om att 'lille skutt' har tittat ut innan måndag!

• höna böna

nu behöver jag lite råd från er som är smarta...

lilltjejen hade 38.3 i temp imorse, sen vid ca 10.00 så hade hon 39,4 då fick hon alvedon.
    sen så somna hon och nu är hon vaken och har en temp på 39,8.
    den har inte gått ner trots alvedon.-.vad gör man då'? skajag ringa vårdcentralen eller??

• Flink

Höna Böna: Det gör ju inget om du ringer och rådfrågar med vårdcentralen. Dessutom så känns det kanske tryggare för dig att ha pratat med någon som är kunnig!

Hoppas du får ner febern. Lycka till!

• Trikarn

Ngn av er som tänk beställa en E3 ??? sitter o lurar på att beställa från england och om man kunde spara lite fraktpengar nämligen...

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3