• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • Längtande Lina

Idag har jag varit på pysselträff...har gjort klart 17 julkort...så några i släkten och vännerna kommer att få hemma gjorde julkort i alla fall!!! Hoppas ju att jag inte hinner göra så många till....vill ju ha bebbe istället!!!

Vi ses på lunchen imorgon!! Vart skulle vi träffas kl 11.30???

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Lillen06

Kikar in och säger hej...
    Allt är bra förutom att vi inte får sova på nätterna, då ska vår lille vara vaken, äta och skriker som den... sen sover han sååå gott på dagen,,, helt slut... men hoppas det går över snart för att inte få sova är inte kul.
    Min sambo börjar jobba i morn och hur han ska komma upp 05:00 är för mig en gåta..

Hoppas det är bra med alla och att vi kan ses snart,, måste lugna ner sig lite här hemma först.

Kram // Linda & Melvin

Mamma till världens sötaste Melvin...
  • Deighthon

Lillen06- Ja,nätterna är det tuffaset i början! Jag kunde inte sova i natt(och har sovit dåligt överhuvudtaget)så tror min kropp börjar förbereda sig på vakennätter....hm....

LL- Jag tror vi sa utanför Al Forno.Vet dock inte riktigt vart det ligger,men visst är det rätt nära Gallerian?????

• Deighthon

Lillen - Ja,när ni orkar vore det super kul att få träffa dig&Melvin!!!

Aran - Ta det lugnt med flytten..kan tro att det känns! Och kanske drar det igång förlossningen.....i så fall kommer jag och hjälper..ha..ha!!

Har just kommit hem från min kompis.Vi har gjort 5 olika sorters julgodis.....nu ska man bara lyckas spara det tills jul också....

• Längtande Lina

5 sorters julgodis??!!! *dreglar* jag vill också ha

OK, någonstans vid gallerian...ska försöka hitta dit!!! Ska se om jag kommer ihåg julkorten...

JA, min kropp har förberett sig på vaken nätterna den senaste månaden tror jag...jag sover ju så otroligt dåligt på nätterna!!!!!

Lillen, ser så fram emot att träffa dig och Melvin!!! Men förstår att det måste lugna ner sig lite först....

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

*lämnar ett avtryck*

Fast i natt måste jag erkänna att jag trodde att jag skulle missa lunchen...har haft så ont i magen till och från....vet inte om det är värkar eller ej! Vet ju inte hur dem ska kännas.. Förvånad Men jag fick i alla fall som kraftig mensvärk blandat med sådan magont man får om man är dålig i magen typ... satt i ett tag, sedan försvann det...sen kom det tillbaka igen... Så där höll det på mellan 01.00 och 06.00, men nu är det lugnt igen!!!! Så vi ses till lunchen.....

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Deighthon

LL - Men guuuuud vad spännande! Då är det nog på G snart!!!!!

• Deighthon

LL - Jag drar ner på stan om ca 5 minuter.Om du vill ha hämtning kan du väl ringa(så slipper du bussen).Jag skriver mitt mobilnummer i din inbox.

• jordnöten

Ska försöka hitta till Al forno. Försökte leta på nätet men får ju mest träffar på lasagne al forno och det guidar mig ju knappast rätt Till sist hittade jag att de sökte en pizzabagare, och ansökan skulle visst skickas till tusen och en natt, så det kanske ligger i närheten. Rör mig ditåt och hoppas på att se magligan där

LL: Vad spännande!!! Men vi hade ju kommit överens om att du skulle hinna luncha med oss innan lillen gör entre

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3