• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • Trikarn

Jag vill osså luncha.....lite svårt att få med sig Korall dit bara ...

Ingen som vill gå till öppna förskolan ngn dag på skallberget =9 Korall ääälskar att busa där ..och de har billigt fika

• jordnöten

Krofnica: Klart du är välkommen och hänga med på lunchdate!!!

Delphia: Har det hänt nå mer...kommit nå närmre förlossningen? Blir ju så nyfiken!

• atelli

Krofnica; kul att du kommer på lunchen nästa vecka!! Då ses vi där innan vi ses i vattnet på jympan!

• Valaina

Hej alla tjejer!
    Har tagit bort "häftklamrarna" idag, så nu ser jag mindre ut som Frankensteins brud... Känns skönt att slippa dem.

Candyheart--> Ja, visst står man ut med jordens plågor för sitt barn. Tack för att vi fick läsa. Meja är ett väldigt fint namn.

LL--> Nu tycker jag att du ligger lite efter, nu vill Elis ha en polare på gryta! Mår du bättre? Jag ska nog också börja med julkort snart, blir nog nåt med mina barn på.

Tänk vad coolt att man har två barn..hihi...och att det är så lätt att älska bägge oändligt.

• Längtande Lina

Valaina, ja jag känner mig lite efter

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Känner mig lite bättre, men så fort jag anstränger mig det minsta så kan jag hosta till jag spyr nästan Men jag är betydligt mindre snorig i alla fall....så jag kan andas lite lättare nu!!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Deighthon

Krofnica - vad roligt att du kommer på måndag!

Valaina - vad skönt att ha blivit av med dem.Du låter så nöjd och lycklig.....jag längtar tills jag också är 2-barnsmor....vad vuxet det låter!!!!!

• Minja

Deigthon:
    *skrattar lite* det låter vuxet med 2 barn mor det gör det, men jag känner mig som en gammal tant .. jag kommer ju att bli 4 barns mor ojojoj och ändå är jag ju bara 31....

är kanske inte så aktiv här men tyvärr så drabbas jag av städ mani när jag är gravid och det är det jag pysslar med hela dagarna när jag inte jobbar....
    Men jag läser det ni skriver i varje fall

• Längtande Lina

Minja, vad underbart det låter att drabbas av städmani...Det är det sista som jag har drabbats av  Förvånad Men det hade behövts kan jag lova....

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Minja

LL ja det är trevligt när man är klar men tyvärr så är det ju hela tiden.. putsar ibland på samma sak i flera veckor...

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3