• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • Deighthon

Lunch torsdag 23/11 kl 11.30
    Lotta(Deighton)
    Lina (längtande Lina)

Blir vi bara två på lunchen på torsdag?

• Krofnica2002

hej

Valaina grattis till sötta påjken

Jag var hos BM idag.
    Barnet liger med huvudet upp.
    5 december ska jag ha en UJ till.
    Om barnets huvud är uppe igen då ska vi planera
    kejsarsnitt.
    Ja fik min flika med kesarsnitt och var jätte nöj, men
    ändå hoppas jag att barnet vender sig så att jag kann föda vaginalt.

Ska ni fika nån gång igen

• Längtande Lina

Deighton, jag tyckte det lät som om jordnöten kunde komma...men hon har inte varit inne på ett tag tror jag!!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Deighthon

LL - Ja,jag tror också det. Om inte annat får du se till att knipa i varje fall några dagar till så att jag inte blir själv..ha..ha

Har så jäklans ont i ryggen idag....är inne på tredje sittningen med min vetekudde.Till det har jag serverat mig själv en skål smågodis&julmust(finns det nåt bättre än julmust???...det var det jag gick upp i vitk på förra grav och under amning skulle jag tro!)

• Trikarn

Åhhhh det bor en elak liten sak i min mage...klämmer åt magsäcken så att maten inte kan komma ner och jag får gå och spy....Sparkar så att jag får ont och ger man smääärtsamam sammadragningar..

Som det känns nu så tror jag att den lille tänker titta ut tidigt.. Osså har jag nog fått UVI..det har börjat göra ont när jag kissar..

ja a just det..köp INTE pappertapeter från Coop..rena ***** , vi åker och köper färg imorgon istället!

• Längtande Lina

Deighton, ja det känns inte som om det skulle vara något problem med att knipa...här händer absolut ingenting!!!! Så jag kan säkert luncha på torsdag Undra vart vi ska gå???

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • höna böna

Godmorgon.

79 dagar till bf idag.
    Ska till spec. mvc idag och kolla livmodertappen så att den inte "mognar" och så göra ett tillväxt-ul.
    Håll tummarna att allt ser fint ut!
    kram!

• Deighthon

Höna böna - Hade du problem med det i dina förra graviditeter? Vad är anledningen till att livmodern inte mognar i så fall och vad händer då? Lycka till,håller tummarna att allt ser bra ut!

LL- Vad sägs om La Pasta inne i stan?(där Bars&stars lår förut).De har super god lunchbuffet!

• Valaina

Hej alla!
    Vi mår bra och amningen fungerar bättre än bäst. Han hade gått upp 160 gram på 2 dagar. Riktigt skönt.
    Idag har vi annons i tidningen förresten. Det var dyrt...

Hur går det för Delphia? Nån bebis ännu?

LL--> Nu har jag lagt in en berättelse i min blogg om du vill läsa.

• atelli

Jag tror att jag kommer på lunchen imorgon!

Lunch torsdag 23/11 kl 11.30
    Lotta(Deighton)
    Lina (längtande Lina)
    Anna (atelli)

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3