Här har det varit några jobbiga dagar...massor av förvärkar, tror nästan varje natt att det ska bli barn...lite illamående och ont här och var, och sååå trött!! Oj vad jag gnäller....
Var till Bm idag och SF-måttet har ökat 3cm på 2veckor och ligger nu på översta kurvan. Inte konstigt att man inte får plats i sin egen kropp. Ska bli så skönt den dagen man får andas, sitta och gå normalt igen *längtar* Så det är väl en jättebebis som huserar i min mage. Fortfarande rörligt, men huvudet neråt iaf. Sen var blodvärdet i botten, så det är väl orsaken då till att man är trött och blek. Så nu är jag ordinerad 4 järntabletter om dagen, hemska tanke.
Så Sol och bad har fått sin lille. Vad spännande!! Oj vad avundsjuk jag blir!
Stoooor gratttiskram till dig, Bea!!!
Delphia: Hi hi vi som spekulerat i att du låg och sniffade bebis
Ja ja, snart måste det väl vara dags iaf. Dessvärre fick jag höra på profylaxkursen att latensfasen kunde vara si så där 3veckor hos en del...och det var ju verkligen inte vad man ville höra...Ville ju hellre lyssna på det där snacket om några timmar om man har tur.
Hade för mig att jag skrivit upp mig på lunchlistan för imorgon, men det hade jag ju tydligen inte. Tack Längtande Lina för att du påminde mig
Satsar verkligen på att komma imorgon, nu var det ju ett tag sen vi sågs. Det är ju så trevligt att snacka bort ett par timmar
Lunch torsdag 23/11 kl 11.30, La Pasta
Lotta(Deighton)
Lina (längtande Lina)
Anna (atelli)
Ann-Sofie (jordnöten)