Hej!
Jaha ytterligare än dag närmare att få träffa bebis
. Tiden går sakta sakta nu. 19 dagar kvar!
. Var hos BM idag, allt är bra och bebis ligger åt rätt håll. Har varit så nojjig över säte så hon tog in en annan BM för dubbel koll, vet ni vad denna BM säger då efter att ha klämt på magen nån sekund.. "ja jag tycker nog mig känna ett huvud här uppe, det är ganska hårt här" !!! ??? Va tänker jag, bebisen sitter trots allt.. bara kände hur besviken jag blev. Men så började hon trycka o grejja i bäckenet och ångrade sig snabbt.. "nej men här är definitivt ett huvud fastkilat.. det är ju stenhårt här nere". Så fortsatte hon att klämma lite över magen och sa att jag troligen hade haft en sammandragning när hon kände första gången därför magen var så hård upptill, och att den nu var mjukare och visst ligger bebisen rätt. Jätte skönt att höra verkligen, men samtidigt blir jag lite nojjig i alla fall, jaja hoppas dom gör ett UL när man kommer in på BB så dom ser där att bebisen ligger rätt, eller kan man begära ett UL redan nu, typ ringa spec mödravården?? Någon som vet? Kanske är BM:s uppgift att fixa sånt.. Men det är inge vidare att vara orolig tycker jag.
Ska försöka ta en prommis idag, men det är ju så tungt. Jag tycker det är jätte jobbigt att gå. men måste ju, har blivit en gottegris på sista tiden och vet faktiskt inte om det går en dag ens utan något sött, fy mig!!!