• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • Smilla 78

Nu ska jag äta frukost och se om jag kan sova till BM öppna kl.09.

Ha en bra dag

BF 21 februari
  • höna böna

Hallojs..

var hos bm i fredags och allt var bra..
    men sen på kvällen så hade jag ont i mage och rygg så det blev en tur till förlossningen..
    men det var ingen fara, livmodertappen var inte påverkad..
    Imorgon så ska jag till spec mvc och kolla livmodertappen igen och se så den inte kortas ner och att jag inte öppnar mig..

• Trikarn

Höna böna: Men oj! vi håller tummarna för dig!

• Smilla 78

Har pratat med förlossningen nu, dom tyckte jag kunde avvakta när det ändå lugnat ner sig. Återkommer det så skulle jag ringa igen. Nu ska jag försöka sova om jag kan

BF 21 februari
  • Trikarn

Sov gott Smilla, själv har jag en sådan vilding i magen att jag mår illa....

• candyheart

Hej hopp! tänkte på det där med svamp. Hade aldrig haft det innan grav. men se hade jag det under hela graviditeten och det spelade ingen roll hur ogästvänligt jag gjorded et, fick blödningar i slemhinnorna av alla behandlingar, så till slut gjorde de nån behandling på förlossningen. Den höll i alla fall två veckor. De penslade på något blått. Men nu när Meja är ute så är också svampen borta ;) Så det finns hopp!

Jaha, idag är första dagen ensam med Meja, var jättenervös igår, men det har hittills gått kanonbra!

Snart får vi alla fika med våra bebisar! Vad skoj va?

• Valaina

Hej allihop!
    TACK så mycket för alla lyckönskningar. Kom hem i söndags med världens finaste pojke, Elis.
    Det blev inte som vi tänkt oss, tyvärr, men han kom ju ut och var frisk och vacker som en gud, så jag skulle aldrig kunna klaga egentligen.
    Men jag ska lägga in en förlossningsberättelse i bloggen för den som vill läsa om min "dramatiska" igångsättning.

Hör av mig igen, återigen, TACK alla! Och kramar!

• Längtande Lina

Candyheart, vad kul att "se" dig!! Spännande med första dagen själv....

Jasså, du fick inte bort svampen Hoppas jag får det...annars hoppas jag också att den frösvinner så fort bebben tittar ut!

Fick du mycket blödningar i söemhinnorna?? Inatt när jag var upp och kissade och imorse så kom det nämligen blod på papperet...inte jättemycket, men litegrann! Nu på dagen har det inte kommit något....funderade på om det har med behandlingen att göra!!!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Valaina, hej och GRATTIS igen... läser gärna din förlossningsberättelse sen!!!!!
    Ska genast kika in hos dig och kolla om jag ser några bilder på underverket!!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Deighthon

Valaina - Hej&älkommen tillbaka! Vad härligt att han är frisk&pigg,det är som du säger det viktigaste! Så länge du&bebben mår fint!

Candyheart - Första dagen själv är alltid lite pirrig! Du klarar det galant!

LL- Min väninna hade som sagt svamp genom andra delen av sin graviditet,konstant,och blev inte av med den.Däremot så fort Bianca kom ut så blev det bra!

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3