• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • atelli

Jag kanske meddelar detta lite sent.... Men AlForno ligger på Stora GAtan bredvid Tusen och en natt. Tror att det låg en "suberia" där förut. Lixom Centras utsida mot Punkt.

• sol och bad

Hej tjejer
    tack för alla gratulationer, jag kan tyvär inte svara på alla nu.
    Jag e så lycklig men trött , det e hårt jobb att vara mamma.
    Förlossningen va super bra men efteråt kollapsade jag pga blodbrist och fick 2 litter blod. Jag va kvar på BB i 1 v. eftersåm Amningen inte gick och våran ängel Fabian gick ner i vikt, jag grätt hela tiden av oro för fabian .
    vi kom hem igår och Jag e orolig för hans vikt fort. fast han ammas bättre nu. Imorgon ska vi väga honom. I övermorgon får vi våran nya dator och då lägger jag in bilder på honom.

Håller tummarna för er som väntar barn och ni hård arbetande mammor, Ni e super hjältar.
    Kram Den lyckliga Bea

• LillSkruttet

sol och bad: Grattis till lilla Fabian!!! Kul att höra från dig igen. Förstår att du varit orolig för Fabian, men skönt att höra att ni är hemma nu och att amningen går bättre.
    Ska bli jättekul att se bilder på underverket!!

Ha det gott!!!

• Trikarn

Hinner aaaldrig skriva numera: Det har varit fullt ös i 2mån, i lördags var det på vippen att jag bröt ihop och i fredags fyllde stumpan 1 år och vi var tvugna att TA oss tid till att mysa och öppna prsenter..känndes förjäkligt!!...men det vara bara att bita ihop för söndagen var det folk här heeeeela dagen...Nu blir det ingen renovering eller firande här förrens nästa år..bara ta det lugnt!!!

Grattis alla nyblivna mammor!

Förresten, nu när vi har ett lekrum är ni välkomna hit allihopa på fika när ni vill =)

• Lillen06
    Sol & bad: Grattis till er lille Fabian.. visst är det jobbigt och en rejäl omställning men man hoppas det blir bättre med tiden;)
    Jobbigt att han inte ökar i vikt, det gjorde inte min Melvin heller,, han gick ne ri vikt och kom då på att jag inte har tillräckligt med mat till honom så jag ammar först så får han ersättning efteråt tills han är mätt.. börjar nästan tycka det är skönt med flaskan för man blir inte så låst och sen så ser man hur mycket han får i sig.. Och nu ökar ha stadigt i vikt..
    Ska till BVC i morrn och väga..

Nu sover min lille sötnos och mamma passar på och lagar mat, hänger tvätt, plockar undan och väntar på att min sambo ska komma hem och äta med mig.. för när Melvin är vaken finns ingen tid till sånt..

Må gott alla..
    Mamma till världens sötaste Melvin...
  • Deighthon

Grattis&älkommen hem Sol och Bad!!!!! Kram

• Längtande Lina

Grattis till Fabian Sol och Bad, ser fram emot att få se bilder på det lilla underverket!!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Valaina

Grattis Bea + pappa XXX (kommer inte ihåg vad han heter) till pojken! Vilket gulligt namn!

• Längtande Lina

Tack tjejer för en trevlig lunch idag... Ser fram emot nästa gång vi träffas....men hoppas innerst inne att det dröjer ett tag nu Skrattande För nu är det väl dags för mig att föda snart kan man tycka!!!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Flyttar fram senaste fika listan... även om jag hoppas att jag inte kan komma då

Fika fredag 1/12
    En solstråles mamma
    Lotta(Deighton)
    Lina (längtande Lina)

Kram Lina, BF 19/11 2006
Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3