• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • Smilla 78

LL: Det låter som det i alla fall, hoppas verkligen att det är dax för dig snart. Inge kul att gå över tiden

BF 21 februari
  • Längtande Lina

Smilla, ja jag hoppas jag med... Men det kan ju dröja länge efter att slemmisen har gått också.... Så jag ska väl inte hoppas för mycket

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Valaina

Jo, hoppas LL!!! Jag hoppas...

Fika; Kanske dyker upp på fredag och visar upp skatten...Men bestäm vart ni tänker gå först. Jag vill inte lova något, det känns som om han får styra..

• Deighthon

LL - Det låter ju absolut som slemmisen......lyckost!! Jag håller tummarna!!!!!

Valaina - Kanon,så gör vi!

Delphia - Grattis till dottern!!!! Och du som trodde att det skulle bli en pojke till!

Alla dessa bebisar.....snacka om att man längtar mer&mer för varje dag som går....precis 3 veckor kvar till BF idag!!!

• Tre solstrålars mamma

Ännu en bebis som fötts... GRATTIS Delphia till dottern
    Jag blir bara mer och mer avis. Det var väl rackarns vad många november bebisar det var här inne då... å en annan som kanske måste vänta till februari om går över tiden... hur ska jag stå ut?! *pust å stön*

Mitt nät är otroligt segt idag så gids inte gå tillbaka och leta rätt på senaste listan på vilka som tänkte dyka upp på träff på fredag. Men angående matställe.....*funderar*.... tja, det spelar inte mig någon roll. Har inte ätit på såå många ställen i centrum. Men de jag känner till som har lite större utrymme för barnvagnar om nu några av er med bebisar tänkt dyka upp är: Pasta restaurangen i Centra.....minns inte riktigt vad den heter... men ligger på hörnet, egen ingång och en våning upp..
    Sedan är det Spicy Hot som jag också tycker har bra med plats.

Om vin inte bestämmer nu så kan vi ju alltid mötas upp på P-plattan och sedan bestämma då vart vi går?!
    Ska vi säga 11.30 som träfftid? Tänkte för att få bra plats innan rusningen?

bf 26/1-2007 (v32)
  • Tre solstrålars mamma
    LL: Oj vad spänande med slemmisen nu. Jag tycker du verkar ha många tecken på att det är på G. Hoppas verkligen att du "slipper" fikat på fredag och ligger å snusar bebis istället
    bf 26/1-2007 (v32)
  • jordnöten

Hej!
    Här är det en taskig morgon Så ont i ryggen, ljumskarna och benen. Helt omöjligt att kunna ta hand om sonen, när det tog mig 10 min att bara få på mig trosor och strumpor, så var tvungen att ringa sambon och be honom komma hem igen. Vilket nederlag!! Men nu har de kommit iväg till jobb respektive dagis! Och jag sitter och tröstäter godis framför datorn...

Delphia: Jättegrattis till dottern!!!

• jordnöten

LL: Hoppas det va slemmisen nu då...alltid trevligt med tecken på att något är på G. Har natten varit lika igen?

• Längtande Lina

Jordnöten, usch vad hemskt att du ska behöva ha så ont hela tiden!!! Hoppas verkligen att din bebbe vill titta ut tidigare!!!

Den här natten har varit ganska lik de 2 andra, fast jag har sovit lite mer! Det var lite intensivare värkar ett tag vid 03.00, då kom det 1 varje 10 min kanske (under 1 timme ungefär bara).... Men sen 7.30 har jag inte haft en enda

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • jordnöten

Men det låter ju iaf som lille skutt börjar funderar på att komma ut snart....latensfasen kanske??

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3