• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • Längtande Lina

Jordnöten, ja, jag vet inte.... kanske... Det blir nog en december bebis i alla fall.....(inte många dagar kvar nu)

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • jordnöten

Du får allt ta och få din grabb i november, så du inte petar ner mig från decemberlistan till januari

• Längtande Lina

Jordnöten, skulle aldrig peta ner dig till januari Tycker du ska få så snart som möjligt så du slipper ha så ont!!!! Men det är kanske Sol och Bad som har petat bort mig från november...hon och jag kanske byter månad

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Deighthon

LL - Jag tycker det låter som det kan hända när som helst!!!! Det blir nog en november bebis...han kan väl titta ut idag el imorgon tycker jag!!!

Jordnöten - Stackars krake.....vad jobbigt det låter!!!! Nu kan väl våra småttingar komma också...eller hur??!!

Var hos BM i morse och hon tyckte magen sjunkit rejält och bebisens huvud ligger nu fixerat!

• jordnöten

Ja, det tycker jag verkligen!! Men först måste LL få sin!!

Vad skönt att den fixerat sig! Då verkar ju din bebbe har förstått sig på var utgången är

• atelli

Jag ska till BM i eftermiddag, hoppas åxå på att vårt Pyre har fixerat sej. Känns nästan som att h*n har borrat ner sej, har haft ilningar "en masse" de senaste dagarna.

// Anna (20 dgr till bf)

• Längtande Lina

Jag fick just reda på att den tjejen i föräldrargruppen som skulle få sist (29/11) fick sin son i söndags.... Så nu måste det väl ändå var min tur!!!!??????!!!!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Deighthon

LL - Nu är det ABSOLUT din tur!!! Jag håller tummarna inför natten.....

• Valaina

LL--> Ja, dig vill jag inte se på fredag!

• Deighthon

En solstråles mamma - Jätte bra idé att ses på La Pasta tycker jag...är så gott där!!!

Fredag 1/12 kl 11.30:

Pia(En Solstråles mamma)
    Lina(Längtande Lina)
    Lotta(Deighton)
    Malin&Elis(Valaina)-kanske
    Candyheart&Meja-kanske

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3