• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • Längtande Lina

Deighthon, usch vad jobbigt att ha så där ont... Tycker verkligen att ni som plågas så mycket kan få era bebisar åtminstone någon vecka tidigare Jag håller tummarna för det!!!

Föresten så fick jag idag reda på att den sista i föräldragruppen (förutom mig) har fått sin bebbe nu! Så nu är det bara jag kvar Känns lite tugnt!!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • jordnöten

LL: Din lille skutt kommer ut han också snart! Har du ringt till spec?

Kommer förmodligen imorgon, men är rädd för att om jag skriver upp mig på listan så kommer jag väl inte ur sängen.

• LillSkruttet

Attans. Har bokat tid för klippning och färgning kl 11:30 imorgon. Ledsen Vilken tajming....är ju annars ledig imorgon.

• Deighthon

LL - Kano tro att det känns tungt att alla fått och du fortfarande väntar!!!! Jag vet hur jag kände det när de två jag umgicks med hela tiden fick sina små....plötsligt kände man sig helt utelämnad&ensam när de var hemm aoch myste med sina bebisar!!!  Men du kommer få NÄR SOM HELST!!!!

Jordnöten- Hoppas det är bättre imorgon så att du kommer!

Lillskruttet - Synd,hade varit roligt att ses igen.

• LillSkruttet

Deighthon: Ja, jag hade jättegärna varit med. känns som jag missat en massa fika och lunchträffar nu pga att jag jobbat. Och så den dagen jag är ledig, så lyckas jag tajma det med frissan SAMMA tid! Skrikandes
    Nåja, får hoppas jag kan nästa gång då istället.

• Längtande Lina
    Jordnöten, japp. Jag har ringt spec och fått en tid på måndag kl 10.15...hoppas verkligen jag slipper gå dit!
    Hoppas du mår tillräckligt bra imorgon så du kan komma på lunchen!!!

Deighthon, ja lite ensamt känns det att vara den enda av dem som väntar nu...

Lillskruttet, tråkigt att det var så illa tajmat!!!!
    Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Minja

Hej!

Hem kommen från BM och det var inget trevligt beök om man säger så....

Magen har sjunkit, det vet t.o.m jag MEN den är även fixerad ( är i v 35) och jag som skall ha i januari inte en dag innan....
    Med Lilleman så fixerades han inte förren v 40 (v38+6 fortfarande Ruckbar)
    Hur är det för er andra som skall ha vilken sekund som helst.. och fått barn sedan tidigare fixerade bebisen tidigare men ligger ändå var..

Uahhhh vill ju inte ha barn NU!!! det kan ni andra som är trötta på detta göra jag vill inte ha bebis att snuffa på en sekund innan 20070101 kl 00,01

• Tre solstrålars mamma
    Jordnöten: Jag har skickat ett sms till dig. Kan hämta upp dig och skjutsa hem dig i morgon om det skulle underlätta för dig. Tänkte om du kanske får ondare när kör själv? Det är isf inga problem alls utan säg bara till så svänger jag förbi dig! Vore ju jätte skoj om du kunde komma

Minja: Ujujuj... låter verkligen inte som om du kommer klara av att knipa till januari hörru... en hel månad fixerad...hmmm... Good luck   *retas lite*

LL: Nu ser du till att hamna på bb här i kväll/natt. Vill ju inte se dig imorgon...*s*
    Nej du är så välkommen så men tycker allt att din bebbe får ta å komma nu! Tror att nu när du väl fått tid på spec så kommer förmodligen bebben titta ut innan du behöver gå dit.

Ses i morgon tjejer!
    ps..vi kan ju försöka ta bord allra längst in på La Pasta. Där är ju störst utrymme för barnvagnar om sådana kommer!
    bf 26/1-2007 (v32)
  • Deighthon

En solstråles mamma - det blir bra,vi ses utanför kl 11.30.

Minja - Min första låg fixerad redan i v35 el v36.Den här gången har det varit ruckbart sen v32 och är fixerat från v37. Vet inte vad som sägs,om det påverkar födelsedatum el ej? Min första kom på självaste bf dagen.Den här får GÄRNA komma dessförinnan!!

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3