• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • Tre solstrålars mamma
    Fredag 1/12 kl 11.30, på La Pasta:

Pia(En Solstråles mamma)
    Lotta(Deighton)
    Malin&Elis(Valaina)-kanske
    Candyheart&Meja-kanske

LL: Vad skönt att det börjar sätta fart nu  Då får du förhoppningsvis träffa bebisen idag då! myyyyysigt! *lycka till kram*
    bf 26/1-2007 (v32)
  • jordnöten

Jag kommer också

Fredag 1/12 kl 11.30, på La Pasta:

Pia(En Solstråles mamma)
    Lotta(Deighton)
    Ann-Sofie (jordnöten)
    Malin&Elis(Valaina)-kanske
    Candyheart&Meja-kanske

• Trikarn

LL: Ohh vad skönt, då kanske plutten vill kika ut nu =)

Själv var jag och lämnade prover då jag får kliattacker över heeela kroppen, kunde tydligen vara levern fick jag veta..*suck*

Korall ligger o sover i vagnen på balkongen och ja borde röja upp här lite...BM var dock sträng mot mig sist och sade att jag måste vila när Korall vilar..men hur ska man hinna det?? Vila alltså?? Och att det var bra att jag var ute och gick, men att jag kanske skulle lugna mig lite där med..Agghhhaaa kommer bli galen!!

• Längtande Lina

Jag är kvar hemma...

Sen kl 11 har jag bara haft 3 värkar Så nu helt plötsligt har det lugnat ner sig....vilket gör mig orolig!!! Hoppas inte att det betyder något negativt!!!! Trodde ju nästan jag skulle åka in vid 9.30 - 10 tiden...och nu känns det som om det håller på och avtar....HJÄLP!!!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Trikarn

Ta en ruch i trappen , eller en sväng i sänghalmen =)
    eller ta och gå en promenad några varv runt huset =)

• Trikarn

Är du orolig, så ring och be att få komma in...bättre att de kollar upp dig 1gg för mkt än för lite

• jordnöten

LL: Så nyfiken hur det går för dig... Håller tummarna för att du är på förlossingen och att det går framåt!

• Längtande Lina

Vill bara meddela att jag tyvärr fortfarnde är kvar hemma!! Värkarna kommer inte oftare än var 10 min nu heller

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Ja, nu har jag ringt förlossningen igen...känner att jag var lite orolig eftersom det har avtagit så! Det svar jag fick var att detta var så kallade "intensiva förvärkar" och dessa kunde ju hjälpa till att mjuka upp lite, men mer än så var det nog inte!!! Det var en föraning att det var på G, men det kunde lika gärna ta några dagar till Ska det fortsätta så här i några dagar till så blir jag ju knäpp, jag kan ju inte sova!!!! Hur ska jag då orka med en förlossning???

Usch, känner mig lurad!!! Trodde verkligen att det var på G nu... Sätter mig snart och gråter Gråter

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Trikarn

LL: om det är jobbigt, så be om att få åka in och få en sovdos...du behöver dina krafter till sen ( snart hoppas vi dock)

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3