LL: Hoppas att liten snart bestämmer sig för att komma ut! 
Tillåt mig att få psykbryt på karln!!! *grrrrrrr* 
Vi ska på dop imorgon, i Småland, och skulle ikväll åka till Linköping (hem till min kompis, vars dotter ska döpas) ikväll. Vi ska sova där och sedan ska hon och dottern åka med oss ner till Småland imorgon förmiddag.
Sambon har vetat om detta i över en vecka.
Han kom inte hem från jobbet förrän halv fem i em. Ok, han kanske hade mycket att göra. Så jag tänkte att då kanske han lägger på ett kol när han väl kommer hem då. NEJDÅ! Tro inte det heller. Då skulle han först klippa sig (med trimmern), sedan raka sig, ta en dusch och en packa. SEDAN kommer han på att han inte har något att ha på sig imorgon utan han måste nog iväg och handla skjorta och tröja först innan vi åker, plus att han måste lämna av lite saker han har kvar i bilen sedan igår, på jobbet först. MEN HALLÅ!!!! Klockan är halv sex, det tar 2,5 timma till Linköping....
Såg hela min tidsplan raseras.
Så när jag börjar bli lite smått irriterad på honom, säger han att vi kan väl åka imorgon istället... Och så blir han sur när jag säger att det är lite väl sent att ta en sån diskussion NU.
Har ju bestämt med min kompis att vi kommer ikväll och sover kvar osv.
Var bara att fint ringa kompisen och säga att vi inte åker förrän imorgon bitti. Vilket lär bli jäkligt tidigt om vi ska hinna utan att hon också ska behöva stressa. Dessutom är det inte så lätt för henne att tajma amningen så inte lilltjejen skriker hela vägen från Linköping till Småland.
*SUCK*
Blir halvt galen på karln!!! Är alla karlar så jäkla tröga eller är det bara min????
*MORRRRRR*
Behövde bara få vräka ur mig någonstans.