• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • jordnöten

Hoppas på att komma på lunchdaten på onsdag, men den här kroppen blir värre och värre för varje minut. Har så ont att jag knappt tar mig ner från lägenheten (bor på tredje våningen), men oftast blir det lite bättre när man väl kommit igång lite, för att sedan bli värre igen. Men hoppas verkligen på att komma ner och snacka bort ett par timmar

Solen: Hoppas du slipper undan den här gången också!

• Smilla 78

LL: Grattis! Vilken fin liten kille!

BF 21 februari
  • Deighthon

Jordnöten - Trist att du har så ont! Jag var på Ica Maxi en timma igår kväll och fingrar&fötter svullnade upp och jag fick såååå ont i ryggen.Nu i natt måste jag rört mig för snabbt/ryckigt i sömnen så sen hade jag ap-ont!!! Men nu har make&son åkt iväg så jag ska krypa till kojs igen!
    Hoppas du kan komma på onsdag,alltid trevligt att babbla lite.Nu känns det ju verkligen som man vill att tiden ska gå.........

Solen - Hoppas  du slipper förkylning och kan komma på lunch istället!

• Trisses2

Hejsan!

Jag brukar inte skriva så mycket just på den här tråden men läser desto mer . Jättekul o följa er allihopa o ett stort Grattis till er alla som har fått era små ).

Har tänkt att försöka hänga med på fika/lunch ett bra tag nu men det har alltid varit nåt i vägen....men imorgon funkar det jättebra.

Lunchdejt på onsdag 6/12 kl 11.30
    Lotta(Deighton)
    Nicolina (lillnickan)
    Ika (Trisses2)

• dillon

Äntligen passar det så att jag är ledig när ni ska ses på lunch så jag följer gärna med!! Ska hinna med lite julklappar också tänkte jag

Lunchdejt på onsdag 6/12 kl 11.30

Lotta(Deighton)
    Nicolina (lillnickan)
    Ika (Trisses2)
    Linda (Dillon)

Vart ska vi gå?

• Tre solstrålars mamma

Vi får se om jag dyker upp i morgon. Jag ska till barnakuten med min dotter kl10 så isf kommer jag att ha med henne. De misstänker astma och ska göra en liten bedömning där om det något vi måste kika vidare på..
    Ja så får det ju bero på hur min förkylning är då..

bf 26/1-2007 (v33)
  • Deighthon

Lunchdate 6/12 kl 11.30
    Lotta(Deighton)
    Nicolina (lillnickan)
    Ika (Trisses2)
    Linda (Dillon)

Vart ska vi ses? Känns som jag har 0 fantasi för tillfället.....Gränden,La Pasta,Systrarna Eriksson,Saffets.......Mer förslag?

• Mi Amore

Hej Alla!
    Vår dator har varit paj i över två veckor! Men nu funkar den!

Grattis till Alla som fått smått!
    Vi mår bra och magen växer och växer!

Såååå skönt med en dator som funkar! Känner mig helt efter annars!

• Mi Amore

Flickor ska vi inte ta och fika nån dag? På stan eller hemma hos någon, kanske lite som knytis?

Jag tycker det var såå länge sen man träffade er så det skulle va kul!

Nu ger jag bara ett förslag på datum, sen kan ni ju komma men förslag på var eller hos vem man kan va.

Måndag 11/12
    Mi Amore

• Trisses2

Lunchdate 6/12:

Tycker att Deightons förslag om Gränden låter bra. Men som sagt så finns det ju en hel del ställen o välja på .

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3