• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • jordnöten

Har fortfarande inte glömt, men det blev syskon i alla fall, och jag bävar verkligen inför förlossningen.

LL: Såg dig i tidningen idag Och visst var ett av korten på bild ditt? Har för mig att jag såg det på lunchen häromdagen. Det var ju helt fantastiska julkort!! Har du varit in till förlossningen något? Nu i helgen måster ju det bli bebis i alla fall. Kämpa på och lycka till! Kram

• Längtande Lina

Jordnöten JA på en bild var alla 3 julkorten mina!!!

Ingen förlossning än Funderar på att ut och gå några meter...både för att se om det kommer igång mer och även för att få lite luft!!!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Valaina

Deighton--> Tack för det! Jag ska försöka...

• sol och bad

Hej tjejer
    Nu har vi fått våran nya dator, Jag ska bli plusmedlem innan jag lägge ut bilder på våran Fabian, han e så himla go och sover tyvär för mycket så vi få väcka honom och mata honom.

LL-jag håller tummarna. Hoppas beben kommer ikväll.

Lillskruttet- Jag känner igan Min kille i din beskrivningen, jag brukar blir super arg på Niklas flera ggr./dag . Hoppas ni få trevlig på dopet .

Kram bea

• Lillklillen

Är det någon som vet om Linas Lille skutt har tittat ut ( är nyfiken )
    Ha en trevlig Kväll

William blir ett den 12/12
  • LillSkruttet

Någon som vet hur det gått för Lina?? *nyfiken* Glad Snart måste ju liten titta ut iallafall!

Kan bara informera, om det är någon som vill veta, att dopet vi var på gick jättebra, och vi hade jättetrevligt. Men dagen igår blev låååång. Åkte hemifrån kl 7 och kom inte hem igår kväll förrän kl 22:30. Snacka om intensiv dag....
    Men men.....har lugnat mig så pass att jag står ut med karln nu iallafall, och det är ju braFlört

• Milla C

Hallå tjejer!
    Passar på att kika in en snabbis medan jag är i civiliserade trakter (dvs där det finns internet )

Gabriel har hunnit bli sex veckor. Jag har tagit en del foton, men hinner tyvärr inte lägga ut dem nu. Sambon håller på att packa ldor i bilen för flytten, och Pyret gillar inte att mansitter stilla med honom.

Hoppas att Lina är på förlossningen nu och får sin Lille Skutt...

• Smilla 78

LL har inte varit här inne på förmiddagen borde betyda bebis Håller tummarna

BF 21 februari
  • Aran

Hej alla!!
    Flytten är klar, ooohh vilket slit det har varit. Ingen bebis har dykt upp än,men det är ju en vecka
    kvar till BF . Längtar såååå mycket nu till att få ut denna lilla krabat. Trodde det skulle sätta igång under flytten, men ack så fel jag hade, så där sprack jag den myten att slit o släp kan påverka så att det sätter igång tidigare

Ha en trevlig söndag!!

• Lillen06

Hej!
    Läste i Linas gästbok att hon fått en liten Milton,,, äntligen,, det var på tiden, så hon ligger nog och sniffar bebis nu

Ett stort Grattis till Lina från mig och Melvin

Mamma till världens sötaste Melvin...
Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3