• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • Längtande Lina

Hej Tjejer,.
    Tack för alla gratulationer Min älskade man har tagit hit min dator då han trodde att jag saknade er lit Tyvärr så har vi hamnat på 86:an då det är knökfullt på 87:an, så Fredrik får inte stanna på natten....

Annars är allt underbart... Tänk, när vi kom in till förlossningen i lördags kl 19.00 för att få en sovdos så visade det sig att jag var öppen 6 cm!!!!! De var mycket imopnerade av mig och jag var helt chockad...så inställd på att åka hem och sova ju!!!! Sen kl 01.07 så tittade han ut.... 53cm lång, 3690gr och 36cm huvudomfång!!!! Och världens underbaraste såklart

Får se om vi åker hem imorgon, vill inte vara här så mycket längre när jag inte får ha Fredrik här PKU testet är ju inte fören på onsdagmorgon....

Ha det underbart tjejer... om ni går in på http://fam.tennare.com så kan ni få se 2 bilder så länge...

Massa kärlek och glädje från en lycklig Lina!!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Minja

LL var inne och kikade på den lille... jätte söt, GRATTIS skönt att du fixade så många cm hemma och sedan måste det ju gått fort där inne..

• atelli

Lina! Vilken liten goding!!! Stort grattis!

• dillon

Grattis Lina och Delphia till bebisarna!! Vad skönt att ni äntligen har era små hos er!!

Hoppas ni andra har det bra ni med

Ev. är jag ledig på onsdag och hänger då gärna med på lunch, återkommer imorgon när jag vet! Skulle vara kul att se er det var ju ett tag sen sist....

Kram

• Minja

LL: en fundering.. kan man koppla upp sig till nätet via landstingets nät???

• Längtande Lina

minja, nix det är vi som har ett 3G kort.....

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Valaina

LL--> Vilken fin pojke ni har fått!

• Deighthon

LL - Grattis! Vad roligt att se underverket,jätte söt!  Jag tänkte när du sa att värkarna varade i över 1 minut att de borde göra nytta!! Då gick det ju snabbt när du väl kom in till bb!
    Vad lyxigt att ha datorn hos dig..men trist att inte Fredrik får vara kvar!
    Ser fram emot att få höra mer!!! Kram kram

Dillon - Hoppas du kan komma på onsdag,vore jätte kul att ses!

• Tre solstrålars mamma
    LL: Ååh vilken super söt liten kille Vad härligt att du var öppen så mkt när kom in. Förstår du blev chockad!! GRATTIS igen!!

Jag skriver inte upp mig på onsdagsfikat ännu. Börjar känna mig aningen krasslig här hemma igen. Har ju känt av förkylning av och till här hela hösten men har aldrig brytit ut längre än till lite halsont och aningen förhöjd kroppstemp. Så hoppas på att även denna gång slippa undan...
    bf 26/1-2007 (v33)
  • jordnöten

LL: Oj vilken liten gosis ni fått Stooort grattis igen!!! Vilken positiv överraskning det måste ha varit och få reda på 6cm när man är inställd på åka hem...Det är alltså många barn som föds nu då, om 87:an är full...
    Skönt att höra att allt är bra med er!

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3