• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • Smilla 78

LL: Åh vad roligt!!!!

Måste höra med er som är lite längre gångna. När ska magen sjunka? Min har sjunkit rejält senste dagarna och är väldigt låg nu. Vi ska till BM imorn och jag tänkte fråga henne då, men vill ju få svar direkt. Ni vet hur det är, massor av funderingar.

BF 21 februari
  • Deighthon

Fick sms av Lina nu ikväll och hon fick kl 01 i natt! Så härligt att han kom till slut och att hon slapp igångsättning!
    Stort GRATTIS igen!! Ser fram emot att få träffa honom så klart!!

• Deighthon

Smilla78 - tror det är lite olika när magen sjunker.Min sjönk rätt sent tycker jag,märkte egentligen inte skillnaden förrän för nån-ett par veckor sen och nu är ju huvudet fixerat också.

Är HELT slut!! Min 3-åring hade födelsedagskalas ihop med en kompis på Busborgen idag! Snacka om fullt ös! Har precis fått ben&fotmassage av maken och ska nog tigga till mig en ryggmassage också.

• Delphia

Hejsan hoppas allt är bra med er alla. GRATTIS till alla bebisar.

Själv vill jag tacka så otroligt mycket Vi vill tacka otroligt mycket för alla grattis och sånt. Det blev som ni alla redan vet en liten, hmm ja liten och liten 3916g (4350g enligt ul samma dag) och 50 cm lång, tjej som fått namnet Cassandra. En kopia av sin far och jag tror nästan de är tvillingar. *fniss*

Tyvärr är min dator paj så jag är just nu hemma hos svärföräldrarna och myser och passar på att vara lite osocial och kikar förbi här och säger hejsan... Jag kommer tillbaka så fort datorn är fixad.

Tack alla snälla ännu en gång och sköt om er alla.
    Nu ska jag kila iväg och se till min lilla prinsessa ...

Cassandra född 00.53 28 nov...
  • LillSkruttet

LL: Grattis till lillkillen!!!! Glad

Delphia: Grattis till tjejen!!!! Glad

• Deighthon
    Lunchdejt på onsdag 6/12 kl 11.30
    Lotta(Deighton
  • lillnickan

Hallo.
    Jag skriver inte ofta men läser desto mer =) har så segt modem...
    Jag följer gärna m på lunch.

Lunchdejt på onsdag 6/12 kl 11.30
    Lotta(Deighton)
    Nicolina (lillnickan)

• Lillen06

Hej!
    Jag ska på lunch med några på jobbet så tyvärr så kan jag inte följa med..

var upp till BB i dag och tog kort (till Västerås tidning) och där träffade jag Lina och hennes lilla Milton.. sååå söööt..  Hon såg ut att må bra...

Hoppas ni nadra också mår bra...

Kul att det börjar dyka upp lite bebisar nu..

Mamma till världens sötaste Melvin...
Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3