• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • jordnöten

Deighthon: Så du tänkte att en liten simtur kanske kunde åstadkomma att barnen har samma födelsedag Ja det var verkligen ambitiöst måste jag säga.

Önskar jag orkat ner och luncha med er tjejer. Vet ju att man blir mycket piggare av det...Men har sååå ont överallt, varendaste muskel värker i hela kroppen, svårt att gå och röra mig.

Ja nog önskar man att bebben ville göra entre alltid, men just nu är jag nästan rädd för om det skulle dra igång, kan ju inte stå eller röra mig normalt. Så hur skulle det bli med värkar uppepå det??? Imorgon ska jag till BM, hoppas hon har något positivt att komma med. Som det känns nu så orkar jag inte med detta längre.

• dillon

Tack för idag, kul att ses på lunch en dag när jag med var ledig!!

LL: Om lillen er vaknar av sig själv och vill äta på de tider du skrev verkar det helt normalt...Vi fick väcka vår tjej var 3:dje timme för att hon bara sov och sov ville inta alls äta och gå upp i vikt de där första veckorna...Hon kunde sova massor med timmar på raken....

En solstråles mamma: Ja se killar...Min man brukar inte ens minnas vad han satt på tjejen för kläder på morgonen...Hon kan komma hem med något annat på sig utan att han märker det...hmmm!

Var hos BM idag och allt såg så bra ut. Mitt blodtryck var lägre än vid inskrivningen så det är skönt att det inte verkar gå upp denna graviditet. Ska ändå på tillväxtUL på måndag....ser fram emot att hälsa på inne i magen ännu en gång!

• Deighthon

Jordnöten - Vad jobbigt det låter! Du får försöka och vila&ta det så lugnt du bara kan för att samla krafter!!! Har också lite 'panik' ifall det drar igång snart....men samtidigt är man ju redo&vill...snacka om blandade känslor inför detta med förlossning!!!!

LL- Tycker det låter helt normalt,han äter ju ändå var tredje timma minst och det är ju bra.Skönt i varje fall att ni får testa järnet imorgon igen,alltid skönt att vara på den säkra sidan så man kan koppla av!

• Mi Amore

tackar för lunchen igår, det va skönt att göra nåt annat än att jobba eller ligga i soffan
    Idag ska jag slöa, men hoppas det blir nån fika/lunch snart igen! Ha en bra dag!

• MaLi81

Hej tjejer!!
    Är inte så aktiv här inne men tänkte meddela att den 2:a december kl 10:09 föddes vår underbara dotter Lowa!!! 50 cm & 3788gr. Världens sötaste såklart;) Förlossningen gick bra o lilla Lowa mår jättebra!

Magdalena & Lowa

• Deighthon

Fairydust - Ett stort GRATTIS till er!

• dillon

Stora grattiskramar till er Magdalena!! Ska hälsa lillan här hemma att er bebis kommit ut nu, en liten Lowa....Vad skönt att allt gått bra!
    Kram/Linda

• Smilla 78

Fairydyst: Grattis till lilla Lowa!!! Vilket fint namnGlad

BF 21 februari
Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3