• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • Längtande Lina

Lillen, jasså var alla 3 bebbarna med!! När får man den tidningen i brevlådan då?? Vad tog du tidningen i för affär??

Mamma till underbara Milton, 061203
  • Lillen06

Hej!
    Tidningen ska väl finnas i lådan på söndagen med reklamen men vi får den alltid på lördagen.
    Tidningen tog jag på ICA Grytan så det är bara att åka dit.. den ligger vid in och utgången..

Ska ner till expressbild i veckan och ta för VLT...

• Lillen06

LL: Kom på en sak.. hur var det med järnvärdena? Är det bättre nu??
    Sover ha fortfarande bra? Var lite glad för det för det är jobbigt när det är åt andra hållet,, (lovar, jag vet) Så länge han ökar i vikt så brukar det vara bra..
    Vart till BVC nå än?

• Tre solstrålars mamma
    babyontheway: Vi har ju samma bf datum och jag känner precis som dig....att det eeeevigheter kvar...*buhuuu*. .
    Men som tur är så är jag mer inställd på en mysig julafton just nu så glömmer litet bort att jag längtar sååå. Längtar just nu mer efter att få ge alla julklappar till min älskade goa dotter och få se hennes min Hon är så urless på alla baby leksaker hon har så tror verkligen det kommer bli en stor hit när hon får uppdatera leksakslådan lite...*s*.
    bf 26/1-2007 (v34)
  • Längtande Lina

Lillen, nu var järnvärdet bra...så det kändes jätteskönt!! Han sover forfarnde bra tycker jag! Ibland är det lite skrikit, men på det hela så sover han mest!! Lite problematisk vid amningen än...han är så otålig och bara skriker...men han går i alla fall upp i vikt så mat får han i sig

Ja, vi ska också ta till vlt sen, men väntar väl till han blivit lite äldre....

Angående BVC så har jag skrivit i din gästbok...

Mamma till underbara Milton, 061203
  • oskarzakknikkis mamma

En solstråles mamma

jaså har vi samma bf...
    ja man får ju se det positiva i det negativa liksom... att fira jul med oskar sista gången som ensambarn ska ju bli mysigt det oxå!
    men orker till julen har liksom kommit av sig med tröttheten!
    hoppas på lite snö så det blir ljusare så man hittar stämmning och ork igen!!

alla andra då hur har ni det i vinter vädret??? kram

• candyheart

I veckan vill jag och Meja fika eller luncha eller nåt, gärna där det är barnvagnsvänligt såklart ;)

Någon som känner sig villig?

• Trikarn

Candyhart: om Korall är frisk är ni med barn välkomna hit, sköna soffor o lekrum =)

• Trikarn

Vi ör supersugna på att träffa lite folk från "gruppen" men Korall har för mkt sprall i benen för att sitta stilla på ett cafe =)

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3