Jordnöten: Jag skriver här också

Man kan ju inte säga det nog så mkt! Tänker på dig och hoppas allt är bra med dig och bebben!!! *massor med kramar*
Fairydust: Grattis till tösan!!
Jag försökte ringa läkaren igår men de hänvisade mig till att ringa idag och höra, vilket jag såklart missade när tiden var....då sov jag som en stock pga febern
Läste dock på själva astmamedicinen att han skrivit ut den för hosta och inte för astma. Men frågetecknet kvarstår ju varför man skriver ut astma medicin till hosta om man inte misstänker astma...hmmm... Jag tror dock att maken har lite i det hela att han nog inte frågat/lyssnat tillräckligt bra. Eller så är det bara så att han har hemskt svårt att återberätta saker å ting.. Jaja. Det som känns possitivt är iaf att idag så har det roslat lite när hon hostat...vilket ju tyder på att det lite slem i lungorna...vilket i sin tur borde tyda på förkylning ändå. Jag vill tro det iaf att hon nog bara haft en hemsk otur att fått virus på virus eller bakteri på bakterie som endast satt sig i luftvägarna. Hon ska inte få gå mer till dagis nu iaf innan jul så får vi se om hon får bli helt bra!
Själv är jag dunderförkyld med feber. Så jag har sovit hela fm och vilat/slötittat på film hela em. Känns som om denna förkylning kommer bli långrandig....
Imorgon ska jag iaf ha klockan på ringning så jag kan ringa å höra med den där läkaren. Maken är pappaledig så egentligen borde han göra det men å andra sidan så lär jag inte få de svar jag vill ha då så bättre göra det själv trots hängig!
Sol o bad: Tycker inte alls att du överdriver. Det där känner man bäst själv. Och det finns ju ingen anledning för släkten att stressa över. Fabian finns ju kvar och det ju bara bra för honom att få ta det lugnt med er den första tiden och växa på sig litet! De får acceptera att komma när det sedan känns bra för er!