• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • Deighthon

Trikarn - det låter super roligt att träffas hemma hos dig! Får man komma utan barn..ha..ha!

Babyontheway - kan tro att du börjar tröttna! Jag har 11 dagar kvar och det känns som en evighet...vill ha min lilla bebis NU!! Min 'stora' kille fyllde 3 år igår så nu är det fritt fram för nr 2 att kika fram!

• Mi Amore

Candyheart: hej hej Hur går det med lillan?

Trikarn: skulle gärna komma till dig och jag har ju barn, även om hon fortfarande är i magen

• candyheart

Mi amore: jorå det går bra, idag har jag karl-fritt. Han är på julbord med jobbet. Känns konstigt...

Jag misstänker att den utan barn också är välkomna?

• Smilla 78

Det var länge sen jag var med på nån fika nu men all ork har bara försvunnit, jag kände mig så himla pigg och alert ett tag. Nu är jag trött dygnet runt och har huvudvärk varje dag.
    Just nu så känns 10 veckor som en himla lång tid, positivt är ju i alla fall att lillen verkar vara hur pigg som helst där inne Glad

BF 21 februari
  • Mi Amore

hihi sitter och kollar i västerås tidningen som kom i brevlådan, åhh vilka små gulliga ni har

• Milla C

Hej tjejer!
    Nu har jag en stund framför datorn igen. Det händer inte ofta det inte!

Jag har lagt upp en bild på Gabriel från igår i mitt galleri. Han växer fort! 7 veckor igår...

• Mi Amore

Milla B: åhh va gullig! sju veckor redan

• Deighthon

Milla B - Vad gullig han är! Tänk vad fort tiden går.....helt otroligt!

10 dagar kvar till BF!!!!!!

• Trikarn

klart ni kan komma utan barn =)

Torsdagen är redan fikabokad med en annan tjej, men övriga dagar går bra =)

Är tyvärr snorig o tjock i halsen, men hoppas att det går över i helgen..

• Längtande Lina

Hej tjejer... Fick ett sms från Milla som gärna ville komma och fika...men hon kommer inte att vara uppkopplad något... Så om ni bestämmer tid och plats så ska jag sms:a henne.... Om ni inte är på stan och fikar så kanske någon kan hjälpa henne, hon kommer ju nämligen med tåget från Arboga....

Mamma till underbara Milton, 061203
Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3