• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • jordnöten

Säger som Deighthon....

Atelli: Du har inte varit inne här på länge, och sist så lät det ju som det skulle bli barn snart, så nu är man ju supernyfiken!!!

Mår fortfarande apa, ont överallt och blodprover som inte var så bra. Ska till sjukhuset för ännu mer blodprover imorgon. Om det inte vänder snart så måste jag nog proppsa på att de plockar ut bebisen....men det är det ingen som föreslagit än så länge...

I helgen skulle vi egentligen ha varit På Wallmans med sambons jobb och övernattning och julbord i stockholm, men det finns ju inte en susning att man skulle fixa det, så helgen har spenderats i soffan med hämtmat i stället.

Aran: Hoppas din kommer snart, nu är det din tur!!!

• Smilla 78

Jag har i alla fall pratat med förlossningen nu och ska ringa spec. mvc imorgon bitti eftersom det inte är akut, det blir undersökningeng och ev skulle dom kunna ge mig bricanyl vi får se. Jag hoppas verkligen jag kan få det.

BF 21 februari
  • Deighthon

Jordnöten - bra att du får ta mer tester! Jobbigt att må dåligt!

Jag känner att jag har typ 0 energi och känner mig sååååå hormonell! Känns inte som jag orkar vara gravid längre,är helt enkelt trött på mig själv.Åkte ner till stan och orkade gå i affärer ca 10 min och var sen tvungen att vila.
    Har precis klivit ur sängen efter att ha gråtit en skvätt....hatar att vara så här!

• Deighthon

Sååååå himla goa bebisar i Västerås tidningen!!!!!!

• Valaina

Sol och Bad--> Håller med Jordnöten, amningskudde!!!! Köpte en förra veckan och den är skitbra! Hade ingen med Minja och skillnaden är jättestor. Jag köpte en på Barnens hus, en som nästan går runt kroppen. Jätteskönt, både i sängen och i soffan...

• Valaina

Nej, jag menar håller med "En solstråles mamma", det var ju hon som skrivit om amningskudde...

• Trikarn

Hej tjejer!

Korall har fått värre hosta och en massa slem, jag likadan så vi får nog ta fikat här nästa vecka, vågar inte bjuda över en massa bebeisar om de skulle bli sjuka =(

Ska ringa VC och se om det inte finsn ngt annat än mollipect att ge henne...tycker inte att den hjälper nämligen..'suck*

• Smilla 78

Nu har jag fått tag på spec. MVC och ska dit på onsdag förmiddag, skönt nu kan jag känna mig lite lugnare ett tag. Jag hoppas allt ser bra ut och inget har blivit påverkat ännu, får dock hålla mig väldigt lugn till på onsdag. Men det ska jag nog fixa.

BF 21 februari
Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3