• Shoegal

Så sjöng de ju egentligen!

Visst är det kul när man upptäcker att man hört något helt annat än artisten egentligen sjöng!?

Själv upptäckte jag (efter att ha sett Anders & Måns) att Snap i låten "Mary had a little boy" egentligen sjunger "but little did she know" och inte som jag hört "the little bitch, you know"

• Svar på tråden Så sjöng de ju egentligen!
  • Annika 19

jag sjöng också devil in the sky förut. Det var när vi skulle uppträda i skolan som jag lärde mig den rätta texten hahaa

• Sandys

Haha, va roligt
    Jag tog citatet från texten ovan från nätet och jag har alltid trott att de sjöng:
    "I've got two tickets to Iron Maiden, baby..."  Roligt att det hamnade just här i detta forum

• riot

adrenalin- Näpp, det är "The devil in disguise". Men jag har märkt att många sjunger fel på den här!

• Blåväder

Hahahaha det här var det roligaste jag läst på länge, skrattar så tårarna rinner!!! Jag och min storasyrra sjöng alltid nidis apilsa när vi var små...
    Det ska vara needles and pins, med smokie tror jag.

• Blåväder

Miatho: Jag sjunger oxå  i want to live like cannibals....hehe det låter ju jättebra

• Shoegal

Men hallå, de sjunger väl "Iron Maiden, baby"?? I videon kommer hon ju med två biljetter som det står Iron Maiden på! Nu blir jag förvirrad

• Shoegal

Mrs Lejon: Du måste hittat en väldigt keff sida med lyrics Jag hittar bara "I've got two tickets to Iron Maiden, baby"

• Sandys

Ja vi snackade om det här hemma och kom också fram till att min lyrics sida på Astraweb måste vara ute och fiska, *pust* så skönt... undrade hur jag kunde ha haft SÅ fel men det hade jag ju då inte...
    Hon som sjöng, om det nu var heidi, var också host för galan... men jag hittar inte heller klippet

• Duckan74

Min kompis tyckte mycket om en låt ur Top Gun som gick ..highway to the danger zone..men hon sjöng ..highway to the angel eyes..
    VAR hon fick det i från har jag alltid undrat

Svar på tråden Så sjöng de ju egentligen!