• Shoegal

Så sjöng de ju egentligen!

Visst är det kul när man upptäcker att man hört något helt annat än artisten egentligen sjöng!?

Själv upptäckte jag (efter att ha sett Anders & Måns) att Snap i låten "Mary had a little boy" egentligen sjunger "but little did she know" och inte som jag hört "the little bitch, you know"

• Svar på tråden Så sjöng de ju egentligen!
  • Shoegal

Haha, jag tycker Balsam Boys-låten är skitbra på sommaren! Den där Wheatus-låten (teenage dirtbag), visst var det en modell som var med och sjöng i en version? Vem? Jag vill få det till Heidi Klum eller ngt sånt

• Shoegal

Twist: Nope, jag såg den videon på YouTube nyss, men det är inte den jag sett tidigare. Vet inte om det var en video eller ngn live-spelning eller så jag sett, men jag är säker på att jag sett en version med en modell. Meena är ju skådis, ingen modell

• kidA

hon var väl inte modell. hon var väl skådis i den där filmen som den var med i. sjöng hon verkligen i låten? trodde det bara var att hon var med i videon liksom.

nya bilder på noah.lurig.se/
  • Beatrize74

"Joooo du min vän...."

För det var väl så Tommy Körberg sjöng i "Judy min vän"?

• Trogga

Om att höra fel, en kompis trodde att Freestyle sjöng "fantasi, rullar vi RUMPAN bland mjuka kuddar". Jag skrattar fortfarande när jag hör den låten och hur man kan få runt till rumpan....

Beatrice vill upptäcka världen
  • Shoegal

kidA: Den jag tänker på (jag är mer och mer säker på att det var Heidi Klum) sjöng med i slutet, när det är en tjej som sjunger.

Jaja, kan inte hitta den på Youtube iaf Nu har vi varit OT tillräckligt länge

• Trogga

Sen har väl alla hört låten "Happy boy doy toy yoy"...
    eller som andra sjunger "Happy birhday to you"

Beatrice vill upptäcka världen
  • Ms Leia

Hahahaha *sparar*

Jag har många felsjungningar men minns dom ju inte!

♥♥ Ms Leia, gravid i vecka 19 ♥♥
  • Annika 19

Shinaya twain
    that dont impress me much

you kiss your car at nigth..
    jag trodde för ganska länge sedan att hon sjöng

you kiss your kuck at nigth

(ursäkta stavningen men ni kanske förstår ändå:)

Svar på tråden Så sjöng de ju egentligen!