Planerar barn i Umeå
En tråd för alla vi oss som försöker skaffa oss ett litet pyre att befolka Umeå med.
Måste ju finnas fler än jag som bara smyger runt i väntan på roligare besked än den hemska tanten...
En tråd för alla vi oss som försöker skaffa oss ett litet pyre att befolka Umeå med.
Måste ju finnas fler än jag som bara smyger runt i väntan på roligare besked än den hemska tanten...
Här har vi ÄL-tider för tillfället och idag for maken till Stockholm på kurs! Vilken jädra tajming va? :)
Så denna månad blir det nog inget av.
Fick till det igår kväll. ÄL borde bli imorrn om jag inte har fel. Och maken kommer hem på fredag. :)
Ja men då är det ju på inget vis kört ![]()
Fast enligt FL så är fertila dagar från den 2:a till den 5:e med äggsläpp den 5:e.
Jag fick ett svagt streck på ÄL-stickan igår kväll när jag testade. Testar jag idag så borde det bli starkare. Fast det vette sjutton om det är lönt att testa mer nu när maken ändå inte är hemma. Det spelar som ingen roll då tycker jag.
Jag kan berätta lite viskande att FL:s ÄL-uträknare fått en hel del kritik över att den är missvisande
Om du har ÄL på torsdag och du möter maken i dörren när han kommer hem på fredag så hinner ni juh ![]()
Hmm... mao måste jag testa och kolla lite när ÄL blir ändå då... bara för att kunna hoppa på han på fredag kväll.
Nåja. Kväll var det. Måste i säng nu om jag ska orka upp och baka pepparkakor med busarna imorgon.
Gonatt! Sov Gott!
Måste bara visa nya frissen här med.
www.familjeliv.se/krypin/zmurfan/gallery/phpqsdnh2.jpg
Ooooooooooooh!! Tufft och modig att ha SÅ kort hår 
Gonatt och ha en bra dag imorrn.