• UmeåElin

Planerar barn i Umeå

En tråd för alla vi oss som försöker skaffa oss ett litet pyre att befolka Umeå med.

Måste ju finnas fler än jag som bara smyger runt i väntan på roligare besked än den hemska tanten...

• Svar på tråden Planerar barn i Umeå
  • Cilota
    UmeåElin - jag har skrivit upp vilka tester det är i pressen, slipper jag ta om det igen
    'Diplomati' är konsten att be någon dra åt helvete så att denne ser fram emot resan.
  • blåbär77

Hej på er lägger till mig i denna tråd
    Om ni går in o läser min press så slipper jag skriva allt
    Kram på er

• Cilota
    blåbär77 - välkommen hit!! Håller tummarna för att du bli kortvarig i denna planerartråd då
    'Diplomati' är konsten att be någon dra åt helvete så att denne ser fram emot resan.
  • UmeåElin

Välkommen blåbär! Håller mina tummar så hårt det går! Vore väl fantastiskt om det gick vägen precis innan jul, vilken julklapp att komma med (även om själva berättandet för andra säkert hamnar närmare påsk...)

Vi åker til Skellefteå imorgon, håll era tummar för oss!

• Cilota
    Elin - de blir nästan blå så hårt håller jag. Berätta allt när ni är tillbaka
  • Sangelina

Hejsan
    här är en till umeå bo som vill ha smått(det är på tiden att sebastian måste får ett syskon)så här är verkstaden i full produktion=)

• Cilota
    Sangelina - välkommen hit!
  • UmeåElin

Nu har vi kommit hem från Skellefteå. Har uppdaterat min presentation om ni undrar hur det gick.
    /Elin

• Cilota
    Elin - det är ju inget nytt i pressen bara att du skulle dit.
Svar på tråden Planerar barn i Umeå