• UmeåElin

Planerar barn i Umeå

En tråd för alla vi oss som försöker skaffa oss ett litet pyre att befolka Umeå med.

Måste ju finnas fler än jag som bara smyger runt i väntan på roligare besked än den hemska tanten...

• Svar på tråden Planerar barn i Umeå
  • TellaS

Jag trodde att jag hade stenkoll på min ÄL men nuöär allt i ett tjorv.. får vänta tills nästa mens å börja om då.. vet inte ens när jag ska ha min mens längre eftersom min ÄL va mkt senare än beräknat!

ärsh.. he bli så :)

• pejio

En vecka kvar till BIM, och jag börjar redan leta symtom. Det är ju helt idiotiskt, jag vet, men här kryllar ju av symtomtrådar och jag kan inte låta bli att läsa. Måste vara en obotlig optimist, för egentligen vet jag ju att chansen är mikroskopisk.
    Hur går det för er andra, kan ni vara lie coolare eller stressar ni också upp er?

• MyFine

Godmorgon!

Maja74: Jag tror inte jag har hunnit börja stressa upp mig som värst än, eftersom vi precis har börjat. Eller jaa.. förra månaden var jag väl kanske lite..
    Jag var väl oxå lite optimistisk och trodde att det ska ta sig på en gång den här gången oxå. Men si där så fel man kan ha.
    Men det är inte föränns nu den här månaden som vi har börjat lite mer aktivt, innan var det mest "blir det så blir det och då blir vi glada"

• UmeåElin

Maja74: är är det verkilgen olika från månad till månad. Förra månaden höl jag inte ens reda på BIM, utan blev extremt förvånad då mensen helt plötsligt var där!
    Fast oftas så känner jag efter otroligt mycket och hoppas, hoppas. Har själv BIM imorgon och trodde fram tills igår förmiddag at jag ev. blivit gravid till slut. Men så kunde jag inte hålla mig så jag plockade fram det sista CB digital och testade:

Är så j-vla less på dessa månader som bara går och går, all tid som förspills är ju tid jag ville ha med mina barn!

• pejio

Jag är ju egentligen inte stressad, vi har bara försökt ett par månader. Men jag tror känslorna som fanns när vi försökte år ut och år in med första barnet kommer tillbaka. Den pressen och hopplösheten jag upplevde då har satt avtryck för livet. Och nu reagerar hjärnan på samma sätt när mensen kommer.

• UmeåElin

Välkommen hit Sofiapers!

Varför ska ni till kvinnokliniken för i dec? Startar ni en utredning eller har ni redan börjat lämna prover? *frågar en som just fått sin dom utav dem...*

Svar på tråden Planerar barn i Umeå