Planerar barn i Umeå
En tråd för alla vi oss som försöker skaffa oss ett litet pyre att befolka Umeå med.
Måste ju finnas fler än jag som bara smyger runt i väntan på roligare besked än den hemska tanten...
En tråd för alla vi oss som försöker skaffa oss ett litet pyre att befolka Umeå med.
Måste ju finnas fler än jag som bara smyger runt i väntan på roligare besked än den hemska tanten...
Cilota: Hade tydligen inte lyckats få in det jag skrivit om vår måndag. Men NU står det där...
Zmurfan: Du har inte möjlighet att låna bort barnen och ta en snabbis till storstan? *ler*
Elin: Det är 70 mil dit och vi har inte råd att jag far dit denna månad. :( För många stora räkningar.
Zmurfan: Jo, jag vet att det är långt, skämtade bara ;)
Cilota: Jo, nog var det bra nuheter. Och vi vet att man ska ha sex vid ÄL. Det som däremot kan vara vårt "problem" enligt KK är att mitt ägg lever en kortare stund. Därför tyckte hon att vi under en dryg veckas period ska ha sex varannan dag, samma tidpunkt varje dag för att undvika att vi missar befruktningstidpunkten. Ägget har bara befruktningsmöjlighet 5-12 timmar och mina har säkert den kortare tiden.
Men så fick jag ändå ett mail idag där det står att de vill ta ytterligare några prover efterosm jag berättade att min moster och mamma också haft det lite trögt att bli gravida (bägge har dock två barn) så de ska kolla upp några hormoner som i vanliga fall inte kollas då man söker befruktningsbekymmer, men som kan saknas i kroppen och påverka (t.ex. cortisol)
Hej svej brudar! Får ma hänga på här? Flyttar till Umeå nu på fredag!! :)
Cilota: tackar! Känns spännande att flytta.. verkar jättemysigt i umeå!!
hallå hallå! Undra om jag oxå ska ta och hänga på här..