Planerar barn i Umeå
En tråd för alla vi oss som försöker skaffa oss ett litet pyre att befolka Umeå med.
Måste ju finnas fler än jag som bara smyger runt i väntan på roligare besked än den hemska tanten...
En tråd för alla vi oss som försöker skaffa oss ett litet pyre att befolka Umeå med.
Måste ju finnas fler än jag som bara smyger runt i väntan på roligare besked än den hemska tanten...
jag förstår det. tänkte göra detsamma
Halloj.
Nyfikenheten tog överhanden och jag ÄL-testade idag trots att det inte visade nåt på testet igår och förrgår. Idag var det dock ett extra streck på testet. WHAT???
Ett svagt streck i måndags sen ingenting förrän idag. Hur går det ihop? Nån med en kvalificerad gissning?
Tur att maken kommer hem från kurs ikväll iaf. Det blir myspys då kanjag lova.
sofiapers och kickan84 välkomna hit till tråden.
zmurfan:
Lh-nivåerna går lite upp och ner hela tiden under cykeln, därför kan man få svaga utslag flera gånger utan att det är frågan om en ägglossning på ingående.
Spännande! Då kanske det är ÄL nu istället för att det varit i förra helgen som jag trodde först.
Nåja. Dags att underhålla de små liven här. :) Busarna drar i mig. Undrar vad de vill.
Hur går det för er alla nu då?
En hel helg utan inlägg, vad kan det bero på ? ;)
Själv tror jag jg får den förhatliga mensen idag, fast lite tumhållning kanske hjälper...har feber men måste ändå upp på universitetet.
J-vla värld!
Hoppas ni andra har en bättre måndag än min. Hostan tar knäcken på mig.
/Elin
Jag hade besök av min mamma och hennes "gubbe" i helgen. Har inte suttit vid datorn alls utan bara varit social.
Konstaterade glatt att ÄL var i helgen istället för det yttepytte svaga streck på stickan som var i måndags. Så det bidde lite aktiviteter. Få se om det ger utslag med. :D