Planerar barn i Umeå
En tråd för alla vi oss som försöker skaffa oss ett litet pyre att befolka Umeå med.
Måste ju finnas fler än jag som bara smyger runt i väntan på roligare besked än den hemska tanten...
En tråd för alla vi oss som försöker skaffa oss ett litet pyre att befolka Umeå med.
Måste ju finnas fler än jag som bara smyger runt i väntan på roligare besked än den hemska tanten...
Vilket uppmuntrande väder! Var ute på lunchen och jagade julklappar i regnet. Nu är det verkligen segt.
Inte blir det bättre av att bara gå och vänta på mensen. Är ju inte dags förrän framåt helgen, men det känns som det brukar några dar innan. Inte ett endaste litet gravsymtom hur jag än känner efter.
jag tittar in här fastän vi ligger lågt hos oss speciellt eftersom vi har fått konstaterat att ja har pco-s
men vi tar nya tag efter årsskiftet
Kattis:
Fick du inte metforminbehandling för PCO-S:en då? Finns ju ingen anledning att pausa liksom!
Hallå!
Fytusan. Jag känner mig helt slutkörd. Har slagit in paket med Hampus och det var.. eehrm.. en dålig idé.
Papper, snören, tejp och upprivna paket överallt.
Fick göra om ett paket 3 gånger.
Men han hade roligt iallafall.
Få se om vi lyckas pricka in äl denna månad. Den borde vara nu.
Ozzan: Lycka till i dagarna. Hur gammal är Hampus?
Cilota: Nej, jag testade neg. i Torsdags så nu blir det inga fler tester för mig! Väntar spänt på illamående eller mens!
Inga tecken alls idag...
Maja: han fyllde 2 i oktober!
Tack för lycka till:et.
Hallå hallå!
har ni slutat planera allihopa?
Ozzan: Har planerat så länge så det är ingen planering som återstår! ![]()