Planerar barn i Umeå
En tråd för alla vi oss som försöker skaffa oss ett litet pyre att befolka Umeå med.
Måste ju finnas fler än jag som bara smyger runt i väntan på roligare besked än den hemska tanten...
En tråd för alla vi oss som försöker skaffa oss ett litet pyre att befolka Umeå med.
Måste ju finnas fler än jag som bara smyger runt i väntan på roligare besked än den hemska tanten...
Cilota: Är det den dag du/ni ska åka dit eller? Vi blev kallade dit och fick där gå igenom alla våra prover ihop med en sköterska. Hon förklarade väldigt ingående precis vad de letat efter och vad våra olika prover visat.
Sedan redogjorde hon fö rvar deras läkare sagt pom våra resultat. Jag behövde inte genomgå någon undersökning eftersomjag relativt nyss varit på KK i Umeå och de kollat mig med vaginalt ultraljud. Spolning av äggledare var heller inte nödvändigt i mitt fall.
I övrigt så frågade hon om vi ville ha kontakt med kurator, om det kändes bra och sa att vi kan förvänta oss att få IVF efter julen 2007 om inget hänt innan dess.
Inget att oroa sig över, annat än resultatet då...
Cliota: Skönt att ni får åka dit, är ju bra att få tala med en levande person, inte bara maila och ringa.
Föresten så får ni reseersättning också. Vi fick 272:-. Det kom efter drygt en månad.
Whoooooo, det hade jag inte ens tänkt på
Tack för att du påminde om det. Vart skrivs de blanketterna ut? Är det i receptionen på kliniken eller?
jepp
Sovdags!
Nattinatti tråden!
Ses imorgon.
Cilota...allt väl?
Hallå hallå!
Hur går det med planeringen?
Här vankas det väl äl nångång i dagarna, så då gäller det att inte ligga på latsidan.