Planerar barn i Umeå
En tråd för alla vi oss som försöker skaffa oss ett litet pyre att befolka Umeå med.
Måste ju finnas fler än jag som bara smyger runt i väntan på roligare besked än den hemska tanten...
En tråd för alla vi oss som försöker skaffa oss ett litet pyre att befolka Umeå med.
Måste ju finnas fler än jag som bara smyger runt i väntan på roligare besked än den hemska tanten...
Ozzan: Tja, gissar att jag väntar på BIM, men vägrar söka datum...är så less på bli besviken.
Har testat med ÄL-stickor men det verkar som att det inte blir ÄL denna månad. Inget utslag på stickorna iaf.
Väntar på BIM till helgen. Försöker hålla mig härifrån och inte läsa alla symtom-trådar. Har nämligen inga symtom, men läser man tillräckligt många inlägg under "planerar barn" så kan man ju börja inbilla sig vad som helst.
Hade troligtvis ÄL för precis en vecka sedan och fick innan läggdags igår en antydan blog då jag torkade mig. Morse var det en liten blodfläck i trosan. Efter det har jag inte sett ngt. BIM bör vara tidigast fredag.
Vad tror ni? Nidblödning?
*Håller mina tummar HÅRT*
Elin: Hoppas hoppas! ![]()
Hoppas det Elin!
Håller tummarna för Elin!
mens nu, livet suger! Och sambon har tagit sista filet till jobbet!
bim på lördag
Humm... förvirrande... ÄL borde vart i helgen... men jag testade positivt med ÄL-stickan igår...
Nå det är bara att inse att vi fortfarande har en chans den här månaden. :)
TellaS: Håller tummarna för att tanten håller sig borta.