Planerar barn i Umeå
En tråd för alla vi oss som försöker skaffa oss ett litet pyre att befolka Umeå med.
Måste ju finnas fler än jag som bara smyger runt i väntan på roligare besked än den hemska tanten...
En tråd för alla vi oss som försöker skaffa oss ett litet pyre att befolka Umeå med.
Måste ju finnas fler än jag som bara smyger runt i väntan på roligare besked än den hemska tanten...
Hej på er! Lite liv i tråden igen, kul!
Hos oss går det såå trögt, vill ju gärna ha sex men vardagens måste tränger sig på och oftast blir det bara ett måste, kanske kan påverka möjligheten att få barn, vem vet?
Alla hjärtnas dag ja. Passade på att köpa en fin bukett tulpaner åt min Erik, men på väg hem från stan kom jag på att en kompis behövde den mer så jag stannade hos henne en snabbis och gladde henne.
Hoppas Erik köper en bukett i alla fall.
Hej hej! Ännu en Umebo som strax ska sätta igång bebisverksaden! Blir väl att köra igång i april!
välkomen till vår lilla tråd
jag har nyss ätit en äppelmuffins och spelat på csi training camps spel på internet..skitskoj, men det är rätt så svårt! Får en massa söta sms av Jimmy...åh, man blir så kärlekskrank när man ligger här
Cilota: Hur kommer det sig då? Är det nått jag har missat?
Ååå, tråkigt Cilota..
har ni tänkt försöka någonting annat då?
*kram på dig*
Cilota och ni andra som kämpat ett tag: Förutom väntetid och den ekonomiska aspekten så kan jag säga att IVF är en fantastisk möjlighet när man väl kommit så långt. För oss var det en väg bort från varje månads besvikelse under flera år till att det kände något konkret.
Men Cilota, om ni fått bedömningen att det inte kommer att gå utan assistans, varför måste ni då vänta flera år? Kan ni inte få remiss på en gång?