• UmeåElin

Planerar barn i Umeå

En tråd för alla vi oss som försöker skaffa oss ett litet pyre att befolka Umeå med.

Måste ju finnas fler än jag som bara smyger runt i väntan på roligare besked än den hemska tanten...

• Svar på tråden Planerar barn i Umeå
  • MyFine

Grattis Yrrepyrr! vad roligt!

själv ska vi testa med äl-stickor nu för att se om min äl har flippat ut eller om vi bara missar den å det grövsta.
    Nån som har några bra stickor att rekommendera?

• TellaS

tyvärr, köpte mina på billigatester.se

köpte ett gäng äl-stickor men jag tyckte det kändes så överambitiöst med dem så jag har lagt dem i en låda...du kan få allihopa för 10 spänn hihi

• Yrrepyrr

Jag köpte clearblue och de äl testerna funkade fint, tempade oxå och där syntes allt jättetydligt!

• UmeåElin

Nästa månad ska jag använda ÄL tester. Gillar inte att ha sådan koll, känns så påtvingat med 6 då.

• MyFine

TellaS: Gärna! Bara dom funkar som dom ska vill säga..

Hur många behöver man för att testa? Jag har ju ingen hum alls om när min äl ska komma.. Så det kanske behövs några fler stycken då..

• UmeåElin

Nästa månad ska jag använda ÄL tester. Gillar inte att ha sådan koll, känns så påtvingat med 6 då.

• TellaS
    ozzan: klart de fungerar, jag har bara inte orkat bry mig om att pricka in..jag kollar hellre då genom almenackan el så men jag kan skcika dem till dig om du vill! Skriv din adress på inboxen till mig så fixar jag det imorrn!!
Svar på tråden Planerar barn i Umeå