• teller

Pappagrupp i Eskilstuna

Hej !

Min sambo och jag ska ha vårat första barn mars-april 2007.
    Det ska bli jättekul och spännande.
    Nu har min sambo gått med i en mammagrupp som träffas och fikar och byter erfarenheter med varandra mm.
    Vore kul om det fanns några grabbar som skulle vara intresserade av att starta en pappagrupp och byta lite erfarenheter och funderingar om vad som komma skall. Vi kan ju träffas och fika eller snacka över en öl eller liknande.

Så vad säger ni ?? Finns det något intresse eller ??

• Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna
  • Wedde

FL-Beroendet ökar oroväckande. . Vilsta kl.13 OK. Vattnet har "nog" börjat sippra ut nu. Men vi (jag,haha) siktar på Vilsta. Vem vill missa ett pulkarace .
    Jag har bokat hallen mellan 13-15 lördag 3 Mars för ev. RC-flyg. Nu blir det badhuset med Marcus och några av hans kompisar. Tess leker badvakt. Ha de´.

• jompabompa

Nu har jag varit och köpt ett plan... 3:e är ju ganska långt dit...
    föresten så sa min fru åt mig att jag skulle pressentera mig... ok here it goes:
    Jonny 34 år som är gift med Johanna(Max o My här på FL)
    bor i hållsta
    VÄLDIGT musik intresserad har typ måånga instrument hemma mest guror... almänt biltokig har en amazon 69 tävlingsbil som är byggd för SSK-klassik. ja justja vi har ju två barn åxå
    Max snart 3 och My snart 1

• Wedde

Går säkert att fixa en tidigare tid, typ i helgen, söndag. Lördag är det ju Vilsta som gäller. Jag måste veta om det finns några som är intresserade för en tidigare bokning.
    Sen beror det mycket på Tess´ "alien" , den har börjat spotta "syra". Vi kanske är mitt uppe i en förlossning då och jag vill inte missa den, hehe . Mitt passerkort med kod behövs för access till hallen, men det kan jag lösa med SWARTLING om han är intresserad.
    Kanske blir det en tur till FL i natt (hoppas jag). Hon har fått tillbaka sina rejäla magkörningar. Den kan ialla fall få komma NU.

• Patrik72

har vi lagt innenabdy på fredag på is ?

• Wedde

Nej för f.. . Det kan vi väl inte sluta med, tänk på beach 2007. Jag har en med mig. Tunamamma´s gubbe Björn kan inte.

Lista innebandy fredag 23 19-21:
    Anders + Peter

• NiklasG

Shit vad det suger i tarmen för innebandy..
    Men jag vet hur ont jag får i vaden om jag spelar *snyft snyft*
    Ni ska bara veta hur mycket jag vill spela.

Ser fram emot flygningen.. Ska fixa ett plan jag med.

Och så ska det bli roligt på lördag, pulka o grillning.

• Wedde

Tess som författar lite här inne... Min sambo är alldeless för förhoppningsfull angående den här trippen till Fl som han planerar in inatt.. Okej för att jag har ont, men ngn bebis kommer nog inte riktigt än...
    Fast det skadar ju inte om ni håller en tumme!!

• NiklasG

Självklart håller vi tummen.

Ställ klockan på ring kl 02:25 för då är det dags att åka upp

Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna