• teller

Pappagrupp i Eskilstuna

Hej !

Min sambo och jag ska ha vårat första barn mars-april 2007.
    Det ska bli jättekul och spännande.
    Nu har min sambo gått med i en mammagrupp som träffas och fikar och byter erfarenheter med varandra mm.
    Vore kul om det fanns några grabbar som skulle vara intresserade av att starta en pappagrupp och byta lite erfarenheter och funderingar om vad som komma skall. Vi kan ju träffas och fika eller snacka över en öl eller liknande.

Så vad säger ni ?? Finns det något intresse eller ??

• Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna
  • Patrik72

jag är då helt tvärtimot swartling jag är boll tokig all sport som har en boll i sig det är jag,hade ja haft en boll i sängen hade jag haft det,grymt sport intresserad jag är gift med lotta78.och vi har precis fått vårat 2 barn ihop.

• swartling
    Patrik72 skrev 2007-02-19 22:51:45 följande:
    nja kul vet jag inte om du är hihihi
    Njae... några gånger har jag nog fått dig att le
    Patrik72 skrev 2007-02-19 22:54:22 följande:
    jag är då helt tvärtimot swartling jag är boll tokig all sport som har en boll i sig det är jag,hade ja haft en boll i sängen hade jag haft det,grymt sport intresserad jag är gift med lotta78.och vi har precis fått vårat 2 barn ihop.
    Inte länge sen du hade en boll i sängen ju hehe (i form av nån gravid, men ändå Räcka ut tungan). Nä, skämt å sido... du har ju faktiskt två
  • skrothandlare

swartling oki du e en motor skadad person samma här =)

Patrik72 så du tycker om sport du... det kan man säga att jag inte gör direkt men lite kan man väll spela om det gäller liv och död =)

Ja jag är sambo med nyfiken1 här på forumet. Vi fick nyligen vårat andra barn tillsammans...

• swartling

min Fru hadde skrivit på mamma tråden så jag visar den här ochså
    komigen nu grabbar gnäll på fruarna / tjejerna & säg att ni vill ochså åka pulka o bob
    Korv grillning blir det med om det blir Vilsta

Tar o flyttar fram "leklistan" en aning så ingen missar den

-PULKA / BOBÅKNING I VILSTA LÖRDAG 24/2-
    (alternativt Leklandet om väderleken inte passar...)
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Annakay & NiklasG
    Max o My & jompabompa (beroende på tid)
    Solis & Wedde (om inte bebis kommit..)
    Fru Allerdahl & Iggy 82a
    amswart & swartling med Wiliam

Angående tid på lördag, skulle det passa bra runt 12-13 snåret? Kom gärna med förslag

• NiklasG

Ska vi boka en tid istället? Lättar för folk att bestämma sig?

Jag föreslår kl 13.00

Grillning är ju mysigt så hoppas det blir Vilsta. Kan även fungera vid Årbystugan.

• swartling

13.00 låter som en bra tid... Ska vi ändå hålla fast vid Vilsta så det inte blir vajsing med de som har skrivit upp sig?

• swartling

Frun skrev in och föreslog 13.00 i mammatråden. Får se om fler hänger på

• NiklasG

Sitter ni och skriver bägge två?
Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna