• teller

Pappagrupp i Eskilstuna

Hej !

Min sambo och jag ska ha vårat första barn mars-april 2007.
    Det ska bli jättekul och spännande.
    Nu har min sambo gått med i en mammagrupp som träffas och fikar och byter erfarenheter med varandra mm.
    Vore kul om det fanns några grabbar som skulle vara intresserade av att starta en pappagrupp och byta lite erfarenheter och funderingar om vad som komma skall. Vi kan ju träffas och fika eller snacka över en öl eller liknande.

Så vad säger ni ?? Finns det något intresse eller ??

• Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna
  • swartling

Ont det gjör ont det gjör ont Skrattande  

Aj grym träningsverk i kroppen och.
     Gå upp för vilsta backen gjorde den värre tror jag hmmmm

var det någon som fotade vid vilsta ?? 

Och vem var snabbast i pulka backen  räserpulka vilsta 2007 
    hihihihihihihihi 

Ha det bra nu i kväll och så syns vi flygare i morgon innan kl 11,00

• NiklasG

Yepp ett par kort bidde det. En lite filmsnutt också..

• P E T

Grattis Teller o Mimmis till tjejen=) Hoppas det händer någe kul på freda eller lörda=) Hehe vill hit på någe nu=)

• Wedde

Go morgon gubbs. Då är planen laddade o klara. Tyngder,kniv och tejp är nedpackade för balansering/moddning. Ska bli riktigt kul att prova på inomhusflygning . Jag ska titta om vi har serpentiner hemma, det kanske funkar att jaga ner varandras "släp". Då syns vi lite före 11 då. ha de´.

• swartling

planet är laddat o jag har ont i kroppen hihiajajaj drifting bilen är ochså laddad till grabben
    och migCool

• Patrik72

ja är oförskämt pigg i kroppen känner ingel stelhet alls.tur man är lätt tränad hehe blev taggag att ta upp lite idrott igen.undrar om det finns nått div 7 lag i fotboll man kan lira i här.hoppas ni får kul på flygningen

• MickeB

Nu har jag en egen sida här! Ska uppdatera senare! /Micke

• Patrik72

Tänkte kolla intresset för lite ölande på lördag härifrån pappa gruppen.Träffas på nån pub eller nått annat förslag

LISTA

1.patrik

• skrothandlare

har inga problem att öla på lördag =)

Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna