• teller

Pappagrupp i Eskilstuna

Hej !

Min sambo och jag ska ha vårat första barn mars-april 2007.
    Det ska bli jättekul och spännande.
    Nu har min sambo gått med i en mammagrupp som träffas och fikar och byter erfarenheter med varandra mm.
    Vore kul om det fanns några grabbar som skulle vara intresserade av att starta en pappagrupp och byta lite erfarenheter och funderingar om vad som komma skall. Vi kan ju träffas och fika eller snacka över en öl eller liknande.

Så vad säger ni ?? Finns det något intresse eller ??

• Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna
  • Wedde

Tillägg ang. helikoptrar, kolla under 3-kanalare, kommer dock inte förrän i Augusti. Ha de´

• NiklasG

Tipsar om ÖB fina pulkor där...

• Patrik72

ikväll gäller det jag är taggad till 300 %

• swartling

Bandy o vad omt jag kommer att ha i kroppen Cool fast jag sere fram i mot bastun efter 
    bandyn  
    ska kolla på grillen som jag tänkte ta med i morgon så vi kan grilla korv mär vi ska åka 
    pulka  

NiklasG tack för tipset ang pulka men är det taktik att man ska köpa en sämre pulka än din räser pulka Fot i munnnenhihi

• NiklasG

swartling:
    Självklart ...
    Nejdå, har fått min därifrån. En blå tvåsitsig racer

Ska vi inte dela på en säck björkved istället i morgon?

• swartling

NiklasG; Det låter bra o dela på björkved, men då måste en eldstad vara ledig... Vi kan ju ta med våran grill ändå ifall att allt är upptaget där borta .

Kanske skulle ta o åka till ÖB o checka läget sen... får se om jag hittar nåt bra i pulkaväg

• skrothandlare

Tittar in här igen... undrar om det e nån som ska ut och öla lite den närmsta framtiden?? då jag e lite sugen och gärna träffar nya ansikten =)

• Wedde

Nedräkning, 2h32min. Har inhandlat ett monster till pulka, verkar gå fort som f.. . Vet inte om man vågar åka . Huset besitter även ett nytt plan, vet inte om jag ska "modda" det nu eller under en av laddningspauserna.
    Nu är det dags för storhandling på Willy´s. Ha det så gott tills vi ses ikväll.

• NiklasG

Jag tar på mig att införskaffa en säck ved till i morgon.

Hoppas ni har rejält med träningsvärk i kropparna i morrn Så jag får en chans att vinna pulkaracet..

Nu ska jag nog avnjuta en till Irish ... mjums..

• swartling

Nu är det bara att ladda inför pulka åket i morgon 
    Fast jag har ont i kroppen ajSkrikandes  så vi får ta liften upp i morgon  hihi

nä nu ska jag försöka ta mig  in i köket o äta lite ha det nu gubbar 

Flyg på söndag 25/2 
    Niclas (swartling) + wiliam  

Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna